Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/projektbgo

Marketing

Analiza kvalitativnog istraživanja provedenog u BGO

U svrhu dubinskog razumijevanja polaznika fitness centra Basic Gym One, odnosno njihovog zadovoljstva dobivenom uslugom naknadno su analizirani anketni upitnici iz svibnja 2014. godine. U istraživanju je sudjelovalo 46 ispitanika, a kako se tadašnje osoblje BGO promijenilo, ignorirane izjave o zadovoljstvu trenerskog osoblja, te su kao fokus analize uzeti socio-demografski podaci (spol, dob, mjesto stanovanja i radni status), izvor putem kojeg su polaznici čuli za BGO te presudan kriterij koji smatraju bitnim za odabir adekvatnog fitness centra. Također, u analizi je posebna pažnja posvećena otvorenim pitanjima u kojima su ispitanici sugerirali što bi izmijenili u sklopu BGO.
U istraživanju je sudjelovalo 30% ženskih (n=14) ispitanika te 70% muških (n=32) ispitanika. Prosječna starost ispitanika u uzorku iznosila je 30 godina, a starost po spolovima nešto se razlikovala, pa je prosječna starost žena bila 27 godina, a prosječna starost muškaraca 31 godinu. Raspon starosti kod ispitanika kretao se između 18 do 48 godina starosti.



Gotovo četvrtina ispitanika (24%) živi na području Novog Zagreba, što im je lokacijski pogodno, a 22% ispitanika živi u centralnom dijelu grada ili u obližnjim kvartovima (Trnje, Kruge, Medvešćak i sl.). U zapadnom dijelu grada (Malešnica, Gajnice, Stenjevec, Špansko i sl.) živi 17% ispitanika, dok ih 15% živi u kvartovima oko Jarunskog jezera (Jarun, Prečko, Vrbani i sl.). 11% ispitanika živi u istočnom dijelu grada, a čak 11% ih je iz drugih gradova (Samobor, Rakov potok, Velika gorica i sl.).



Čak 72% ispitanika za BGO je čula preko preporuke, dok su preostali kanali podjednaki (Web stranica 11%, Facebook 9%, ostalo 8%).



Ispitanici su se izjasnili da im je pri odabiru adekvatnog fitness centra najbitnija stručnost kadrova (treneri) i to čak u 43% slučajeva, a potom preporuka prijatelja, poznanika ili neke treće osobe (31% slučajeva). Preostali čimbenici krajnje odluke za odabir adekvatnog fitness centra su lokacija (17%) i cijena (9%).



Što su ispitanici rekli o prostoru za poboljšanje usluge BGO fitness centra

„Promijeniti tepih“
„Poboljšati svlačionice, prvenstveno riješiti problem higijene i grijanja u njima. Poboljšati disciplinu na samim treninzima jer se događa da određeni članovi proizvoljno biraju treninge, omalovažavaju trenere, ometaju druge vježbače itd.“
„Na treninzima su prevelike grupe, nema više basic i pro grupa pa je pala kvaliteta samog treninga.“
„Ponekad se stvaraju prevelike gužve koje uzrokuju da fali pokoja šipka ili box.“
„Poraditi na čistoći prostora“
„Higijena je loša, podloge su zmazane i hladno je u svlačionici“
„Zamijeniti bicikle i dodati koji rekvizit“
„Tepisi su grozni“
„Ogradu prema tenisu, omogućiti parking, približiti svlačionice, omogućiti programe prehrane za sve članove gratis“
„Crossfitu je potreban veći i prostraniji prostor, bolje svlačionice. Također morate riješiti mogućnost kartičnog plaćanja. Članske iskaznice bi trebalo riješiti preko čipa.“
„Zamijeniti neke rekvizite (jump roap, bicikl, veće medicinke za wall ball)“
„Uvesti usluge saune“


Post je objavljen 11.12.2016. u 20:58 sati.