<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>








"Sumnjati u vlastitu smrtnost, značilo je upoznati početak straha; neupitna spoznaja vlastite smrtnosti značila je upoznati kraj straha"

"Svi dokazi neizbježno vode do tvrdnji za koje ne postoje dokazi! Sve stvari su poznate zato jer želimo vjerovati u njih."

Frank Herbert


"Život nema nikakvu obavezu pružiti nam ono što čekujemo!".
Margaret Mitchell


"Između "jest" i "nije" razlika je u odluci da nešto bude ili ne bude."



"Veliki umovi raspravljaju o idejama.
Srednji umovi raspravljaju o događajima.
Sitni umovi raspravljaju o ljudima."

Eleanor Rooselvett

credits
Design: thousandone
Adjustment: murderscene
Kako vratiti prijateljstvo muškarca koji je zaljubljen u tebe?
četvrtak, 08.09.2011.
Neke stvari se nikada ne bih trebale dogoditi, a i ako se dogode ljudi bi ih trebali zadržati za sebe dok ih ne prođu jer samo naprave više štete nego olakšanja što su izrečene.
Rekao mi je da me voli, iznebuha, ničim izazvano i onda to još par puta ponovio. U tom trenutku mi se stegnuo želudac i sve stanice u tijelu su doživjele električni šok, dobro da sam sjedila, rekla sam da sam shvatila, otšutila i pozdravila spuštajući slušalicu.
Kako, zašto, otkuda? Čovjek koji je od mene stariji 30 godina, koji mi može biti otac, koji me zna zadnjih 10 godina i koga sam stvarno gledala kao očinsku figuru, ogromnog talenta i znanja, netko kome sam se divila na profesionalizmu, ljudskom ponašanju i na tome što unatoč visokom položaju se prema ljudima ponaša osobno, a ne šablonski. I koji ima ženu. On sada voli mene?
Kako se to dogodilo, u kojem trenutku? Ja ne znam. Nismo se susretali često, razgovori su bili profesionalne i obiteljske prirode, na javnim mjestima usred bijela dana. Nije bilo nikakvih aluzija, neprimjerenih tema, intimnih priča ni pitanja. Ja nisam treptala očima niti mahala sisama i guzicama niti bilo čime pokazivala da sam zainteresirana za njega kao muškarca, niti sam se osjećala kao predmet njegove želje.
Možda sam bila slijepa jer mi to nije padalo na pamet, jer sam u njemu gledala zamjenu za očinsku figuru koju nisam imala na pravi način, ne znam. Znam samo da sam se u tom trenutku osjetila tako incestuozno i ljigavo, ipak to je moj problem jer nikakav incest nije u pitanju i odakle da on zna da sam ga gledala očinski, to je samo moj problem. Hodala sam okolo u šoku i grču jer mi je srušio jedan dio svijeta i velikog povjerenja kojeg sam imala u njega jer on nije osoba koja ganja ženske, u svim ovim godinama koliko ga znam niti jedna riječ o takvom ponašanju se nije čula, a da je bilo nešto već bi se saznalo, tako je to kad vas zna jako puno ljudi, onda ne postoje tajne.
Ponovio mi je da me voli, ja sam rekla da ne mogu o tome. Razmijenili smo jedan poslovan mail nekoliko mjeseci kasnije i to je to. Nekako se nadam da ga je to prošlo, da se predomislio. Jedino što želim je praviti se kao da se taj dio nikada nije dogodio. Želim da se stvari vrate na staro, da možemo normalno razgovarati, da ga mogu pitati stvari koje me zanimaju vezano uz struku, da mogu s njim voditi intelektualne razgovore i debate bez razmišljanja o onome što želim zaboraviti.
Znam da stvari ne mogu biti iste jer što je rečeno je rečeno, mada sam ja sposobna praviti se da nisu, ne znam da li on može i to što sam tako brutalno prekinula svako slovo o tome. Bila sam sretna što netko kome sam se profesionalno i intelektualno polako postaje moje prijatelj, a onda je sve otišlo niz vodu. Kako vratiti prijateljstvo muškarca koji je zaljubljen u tebe?


| 20:25 | Komentari (13) | On/Off | Print | # |



Digao si mi tlak
utorak, 06.09.2011.
Ovo je odgovor na post od autora Igniss (blog divlja, ne mogu staviti link) koji mi je znatno digao tlak i osjetila sam potrebu taj odgovor zabilježiti i na svom blogu. Mislim da me još niti jedan tekst nije ponukao na ovo.
Koliko mladost može biti ohola, bezobzirna i smrtno otpisujuća nevjerojatno je, ali se pitam ima li ovo samo veze s mladošću.
Ako bude relevantno za daljnju raspravu ja imam 31 godinu, nisam debela, a ni ružna, i nisam Beta ni Omega.

Odgovor:

Stvarno se pitam koliko ti imaš godina i mora da si jako jako mlad kada tako kategoriziraš stvari. Krenuvši od :
Prolazak ljepote je tragičan događaj.
Polagani pad u seksualnu beskorisnost boli
Za koga je tragičan događaj? Svi mi starimo i svi se manje i više dobro s tim nosimo, genetika nosi svoje, ali i plastične i kozmetičke operacije kojima se ona nije podvrgnula vladaju "zvjezdanim svijetom". Da li ti znaš koliko ona ima godina? Od koje bolesti boluje i kako lijekovi utječu na čovjeka?
Sexualna beskorisnost, to još nisam čula, samo zato što tebi žena nije privlačna ne znači da je sexualno beskorisna i da nekome nije privlačna, jer svi smo mi sexualna bića po rođenju i sexualnost se razvija s nama bez obzira da li nas netko jebe, ne jebe ili smatra privlačnima. A što bi tek na to rekli penzići s umjetnim kukovima koji se u domovima praše sve u 16, nasmijali bi ti se u brk!
Ne znam da li poznaješ psihološku stranu, ali ljudi koji su sami sebi lijepi su lijepi i drugima, ne svima, ali nekim jesu. I tko kaže da ona živi u deluziji, lijepa je sebi u ovom trenutku i to je jedino bitno.
Što se tiče ženske sexualnosti ona se ne ostvaruje u 20-tim, a ne ne, ženska sexualnost dostiže svoj vrhunac kada se kreće prema ranim zrelijim godinama, dok manifestacija te sexualnosti kod muškaraca opada, tako da smo i disbalansu. ;)
Dalje:
"Trebala bi biti presretna ako bi pronašla ikoga, i to samo za wham-bam" - iskreno te pitam odakle ti pravo tako govoriti? Koliko debljih, ružnijih, emotivno i intelektualno primitivnijih ljudi redovito upražnjava sexualne odnose sa stalnim ili novim partnerima, a ti za jednu malo puniju ženu kažeš da može biti sretna da ju itko pojebe. Bome, voljela bih tebe vidjeti sa jedno 55 kakav ćeš ti macan biti i kako će tebe kategorizirati. Ne kaže se uzalud da je mladost ohola, ovo je pravi primjer. Ako se netko nekome smije iza leđa to nije osoba iz snova, to je jadna duša kaj se osjeća nešto vrjednijom i boljom, na osnovu čega pitam se.
Dalje:
" agresivne deluzije među vrlo-loše-ostarenom populacijom, debeljucama, istrošenim i ostalima" - hahaha, doći će dan kada ćeš i ti biti star i istrošen jer u životu ima puno više toga od zadovoljavanja fizičkih normi. Po tebi svi ti ljudi ne zaslužuju biti nekom privlačni, sexualno ispunjeni i sretni, ne zaslužuju imati normalno ispunjen život za razliku od mladih, lijepih i utegnutih... kažem ti opet pitaj ljude starije dobi da li osjećaju i upražnjavaju svoje žudnje, želje i potrebe.
I za kraj:
No kada mislim o užicima analnog seksa, mislim na lijepu mladu curu, čiji svileni, čvrsti "stražnji ulaz" potajno otkrivam. Ne o smrdljivom, mračnom tunelu kroz koji se probijam zato što sam na to prisiljen. Da me privlači takav doživljaj, posjetio bi močvaru."
E pa sad, anus je anus, i ako misliš da je sa 20 svilen, a s 50 smrdljiv i mračan tunel, moram ti reći istinu, u oba perioda života kroz anus izlazi ista stvar ili misliš da sa 20 žene ispuštaju svilene maramice? Jedina razlika je u čvrstoći, a koliko ja znam ljudi imaju problema s nemogućnošću kontrole crijeva tek u puno kasnijoj dobi osim ako nisu ozbiljno bolesni.
"Napomene:
- Mora biti dovoljno slijep da misli da sam prekrasna" - što si propustio prepoznati je jednostavna rečenica da mu se svidim ovakva kakva jesam i da me voli sa svim mojim manama i vrlinama.

Ovaj tekst me uvrijedio kao osobu, kao ženu i zbog svođenja žena na nečiji sexalan objekt.


| 13:35 | Komentari (12) | On/Off | Print | # |



Kako mi je Google uljepšao dan
ponedjeljak, 05.09.2011.

Moje home page je Google, i jutros nakon tko zna koje po redu loše, neprospavane noći s nedefiniranim brojem buđenja i par ustajanja sjedam za laptop mamurna od promjene vremena i loših snova pogledati oglase za posao. Posao koji mi izvlači sve živce kroz uši intenzivno već 2 tjedna i poslodavca koji se naslađuje svojom fiktivnom moći i onda kreće pjesma Don´t Stop Me Now i mislim se jebi se i ti i problemi dok imam sebe sve je moguće!
Puno ti hvala Google, a dragi Freddie sretan rođendan!




| 13:48 | Komentari (4) | On/Off | Print | # |