Drugi par postoli

srijeda, 27.02.2013.

Nevid l j i ve krave

Ljudi moji,a je ova moja glava šuplja da u nju ništa ne ide.
Evo,na primjer meni ide u glavu da je ovo naše mlijeko zatrovano nekim alfatoksinom,a šta ja znam..tu riječ prvi put čujem,a cijeli život pijem mlijeko,a pio sam i ono direktno pomuzeno...i ono punomasno i ono polumasno i ovo rijetko u kojem je više vode nego mlijeka,pa nikad nisam osjetio neku tegobu,niti trbuhobolju,a niti me..da prostite protjeralo,a sad odjednom...zatrovano...A valjda te naše brižne krave jedu to neku pokvarenu djetelinu,ili pasu ko zna kuda i ko zna šta,pa to pokvareno šta popasu dođe u njihovo mlijeko,pa se od toga kako ovi stručnjaci kažu...čovjek može otrovat.
Razmijen ja to,kao šta i razumijen da mlijekare više neće otkupljivat to mlijeko.Razumijen da će to mlijeko ti seljaci najvjerovatnije prolit,kao šta razumijen da će onaj ministar tim jadnim seljacima pomoć,pa će onda država otkupit to mlijeko pa će ga dat u tamo neka biološka postrojenja na analizu,da s tim mlijekom tamo nešto naprave.Sve ja to meni jasno i u redu...ali...
Ono šta mi nije jasno je to kako to da je toliko mlijeko zatrovano,kad to pusto mlijeko već danima ne otkupljuju i kako to da nema poremećaja na tržištu mlijeka?..Mljekare ne traže poskupljenje..police mlijeka u dućanima su normalno uvjek pune.Ova mlijeka koja su rekli da su zatrovana..Meggle,Dukat,Vindija i šta ja znam koji sve još proizvođači,nije bitno.Sva ta mlijeka i dalje sveki dan stoje na policama ko da se ništa desilo nije. Niko nije vidio niti čuo,kao što ni naši novinari nisu vidili niti snimili da ijedan kamion odvozi i vraća to zatrovano mlijeko iz trgovina.Nitko nije vidio gdje to mlijeko skladište i da li ga i gdje uopće prolivaju i niti za jednu litru toga mlijeka ne zna se gdje je i kako završilo.
I još nešto meni ne ide u glavu.Koji su to naši pametni ljudi i sposobni,koji vode te naše mljekare,pa su odmah imali u rezervi spremno zdravo mlijeko u slučaju da dođe do nekog problema i koje to oni krave muzu,kad ove naše Slavonske daju zatrovano mlijeko.Gdje su te krave,na kojoj to nezatrovanoj livadi pasu?...Da nisu možda nevidljive ?..Ja sam čuo da su Japanci izmislili neku plahtu za nevidljivost..pa da ih nisu možda s tim prekrili,kao i to šta se ne čuje niti njihov smrad.Ali bit će da su to neke jako dobre krave.Moga bi ih držat u gradu na javnim površinama u parkovima,nitko ih ne bi vidio,a ne bi ni smrdile.
I onda kad ja ovako malo bolje razmislim,kod nas je uvjek neki problem i ove naše službe uvjek su ko nespremne.Recimo..padne snijeg...ajme ne može se očistit...Pada kiša..izlila se rijeka..ajme poplava....Bukne požar...ajme ne može se ugasit...Dođe suša..nemamo čime vodu dotjerat,kad ionako nema navodnjavanja...Uvjek nas jebu neke elementarne nepogode.Zato ja predlažem da ovim našim mljekarima,kad kod njih nema elementarne nepogode u ovoj kriznoj situaciji...da im damo na upravljanje sve ove naše dežurne službe..i ne samo njih,nego i policiju i zdravstvo..ma i vladu i sabor.Za mjesec dana od Hrvatske bi stvorili Švicarsku.


Oznake: Mlijekarstvo

- 00:32 - Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 21.02.2013.

Kako Musa dere jarca

Bilo je to ovako...
nakon što sam sklopio ugovor od 24 mjeseca sa mrežom H1 telecom kojemu sam usluge plaćao za korištenje telefonskog priključka.Prošle godine,početkom 12-og mjeseca ponovo sam se prebacio kod prijašnjeg operatera T-com kako bi prekinuo ugovor sa H1 i telefon ponovo prebacio na T-com,a s kojima sam imao i dalje ugovor za Internet i MAX TV.,Budući da su nudili povoljne MAX 3 pakete po kojima bi račune koji su mi mjesečno stizali za Internet i MAX TV te telefon kad ga T-com preuzme od H1 mreže posebno sklopili u zajednički račun,s time da fiksna cijena bude oko 350 kuna mjesečno.Usto su još nudili i kućni telefon za cijenu od 1 kune.Budući da mi je ta ponuda ipak bila prihvatljivija jer je iznos plaćanja bio povoljniji nego kod prijašnjeg operatera,a i uz to T-com se obavezao da će snositi odgovornost plaćanja penalizacije umjesto mene na stranu H1 telecoma,jer sam s njima raskinuo prijevremeni ugovor,Ja sam T-com ponudu kao takvu i potpisao.Međutim ugovor sa H1 telekomom traje sve do 28.01 2013,nakon čega uslugu preuzima T-com.Ovo pišem da bi što bolje objasnio o čemu se radi.To znači prije tog datuma ja nisam imao nikakve obaveze plaćanja prema T-com mreži budući da je H1 još bio aktualan
Kako sam ranije od uvijek dobivao račune T-coma svaki posebno,posebno za telefon,posebno za Internet i MAX TV i posebno za ADSL,kako bi pojednostavili plaćanje,operateri su ponudili opciju da sva tri računa sklope u jedan.Novi način plaćanja stupio bi na snagu čim prijeđem sa H1 na T-com mrežu,s time da s tim danom počinje korištenje MAX 3 M paketa,za čiju sam se opciju opredijelio.
I dođe tako lijepo 28.01..a tri računa još uvijek stižu..i za ovo i za ono i za ono treće,sve sa istom cifrom kao i inače,a to znači da korištenje MAX 3 M paketa još nije stupilo na snagu.,ali da stvar bude još gora,što me je jako iznenadilo kad je stigao račun od T-coma za prvi mjesec 2013.Pa sad ti budi pametan i ne prati situaciju šta se dešava.Operater samo šalje račune,a ti plaćaj ko budala,ako klikeri ne rade.Mislit će operater''onaj je sigurno zaboravio na MAX 3 M paket,zaboravio je i na to da sa 28.01.2013 prestaju usluge korištenja H1 mreže…pa hajde da ga oderemo ko što Musa dere jarca,pa ako se slučajno kasnije i sjeti,mi ćemo se već lako opravdat.
Stigne meni tako račun od T-coma za telefon s cifrom od 160 kuna za siječanj mjesec,ali stiže i račun od H1 za siječanj mjesec s cifrom od 116 kuna.Ma zamisli..koje li sreće..dva operatera poslali račun za jedan telefon,samo što je jedan operater zaboravio da ne može poslati račun jer još njegova usluga nije stupila na snagu,nego stupa tek kad usluga drugog operatera prestane,a to je 28.01. 2013…ali ko ga jebe,mi ćemo poslat,a korisnik će platit,jer ionako plaća sve što mu stigne,bez da provjeri.Međutim operater se prevario,korisnik nije baš toliko blentav kako operater misli.Zašto bi korisnik platio puni operaterov račun za telefon ako usluga operatera još nije stupila na snagu,zato korisnik odlazi u operaterovu poslovnicu i traži objašnjenje računa operatera.Zgodna plavuša se i sama čudi računu operatera makar radi u njegovoj poslovnici jer i sama vidi da račun nema veze sa zdravom pameću.Poanta je u tome što operaterov račun važi tek od 28.01.2013 na dalje,a to znači samo 3 dana,a ne kao što u računu stoji.''mjesečna naknada''.Zgodna plavuša šalje operateru prigovor i objašnjenje za postupak plaćanja,a korisnik dere operaterov račun i baca ga u koš,jer će platiti račun za 3 dana,a ne za cijeli predhodni mjesec.Usto…zgodna plavuša uvidom u korisnički račun korisnika operatera uviđa da je operater učinio slučajan ili namjeran propust jer još nije sjedinio ona 3 računa koji su posebno za telefon,posebno za Internet i MAX TV i posebno za ADSL i jedan račun i šalje operateru ponovni zahtjev za postupak istog.Usto zgodna plavuša uviđa da je korisnik sklopljenim ugovorom izabrao MAX 3 M paket,te da isti još nije aktivan i 3 mjeseca nakon sklopljenog ugovora,a sigurno ga operater ne bi aktivirao ni nakon godinu dana,misleći da je korisnik zaboravio,pa mu može slati račune po staroj tarifi….malčice morgen.Korisnik dobro zna što je potpisao i koja su mu prava i zato ga zgodna plavuša uvjerava da će novi način plaćanja s Max 3 paketom kao i nova dostava računa vjerojatno započeti sa sljedećim mjesecom.Korisnik ja zadovoljan dobivenim odgovorom,kao i izgledom i ljubaznošću zgodne plavuše,a operateru poručuje da prati njegove poteze

Oznake: Telekomunikacije

- 02:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 10.02.2013.

Suverenitet

Prije nego počnem,samo bi htio skreniti pažnju blogeru koji slučajno svrati na moj blog da će ovaj post biti malo podugačak,pa se možda učini neinteresantan i dosadan za čitanje,ali kraće od ovoga nisam mogao napisati,pa se nadam da svako neće odmah odustati pri samom pogledu.

Neznam kako,ali osijećam potrebu da napišem ovaj post i tako s vama podijelim,problem koji se već neko vrijeme provlači kroz moj obiteljski život.Naime u čemu se radi ?..Da krenem od početka:
Stan u kojem živim dijelim sa bratom koji smo dobili pola-pola nakon smrti roditelja.Kako je sudbina htjela,moj brat je početkom 2012 godine u stan uselio svoju novu curu Valentinu,bez prethodne zajedničke konsultacije o toj promjeni.Makar on ima pravo u svoju polovicu stana dovesti svoju curu,kao šta bi ja doveo svoju,ali mislim kad je u pitanju useljenje,da je trebalo oko toga prethodno razgovarati.Kako god bilo da bilo,ja nisam reagirao protiv,međutim od samog početka osjećao sam da će ''suverenitet''
nad mojom polovicom stana biti narušen.Između mene i brata povremeno su izbijale nesuglasice oko koječega,ali od kako se ova njegova doselila,nesuglasice oko novog suživota zbog nove prinove postale su sve veći problem.Taj problem se počeo dešavati i potencirati otkako je ona ''sama'' odlučila da će naš stan dovesti u red,jer je kao po njenom mišljenju a i reakcijama stan izgledao ''katastrofalno''.Budući da sam kao slutio da ona namjerava od samog početka preuzeti kontrolu,gdje će šta stajati u novom rasporedu,kako se njoj sviđa i kako ona misli po nekoj njenoj logici da bi raspored u stanu trebao biti,bio sam protiv toga,ali se nisam htio odmah dizati tenzije,jer nisam želio svađu sa bratom,koji ju je bez pogovora i bez ikakve primjedbe kao ''sluga''slušao.Odmah mi je bilo jasno ko od njih dvoje nosi ''muške gaće''Nitko ne pozna bolje mog brata nego ja,pa tako s toga znam da je on oduvjek bio submisivna osoba,podložna sugestiji društva koja lako mjenja mišljenje,pa ga je i relativno lako obrlatiti,još od malena..pa čak i kad bi zavikao ili zaprijetio uopće se u njegovom glasu i prijetnji ne osijeća onaj autoritet,a vjerovatno je to njegova cura osjetila,pa si uvjek daje oduška za svađu i prijetnju pri svakoj najmanjoj sitnici koja joj kod njega zasmeta,jer zna da će njegovo suprotstavljanje prema njoj osijetiti kao ''blagi povjetarac''.
Kako je Valentina po prirodi extremna picajzla po pitanju čistoće u stanu do te mjere da na stolu odmah odmah uoči onu jednu...''ali jednu''..mrvicu od kruha koja je ostala slučajno nepometena,a da ne govorim o dvije mrvice koje su ostale na podu jer su slučajno pale.I tako te neke mikro sitnice koje su ostale na nekoj površini,omjesto da spontano obriše krpom,kao što bi ja napravio..ona odmah diže cijelu frku i halabuku u stanu koji nije njen.Mogao bi ja tu sada svašta nabrajati,od toga da provjerava da li se negdje nalazi kaljica masnoće,mrvica prašine..trunka ovoga,trunka onoga..do toga da je počela zabranjivati u smislu: ''nećeš sada to,nećeš sada ono''..njenim useljenjem od početka stječe se dojam da se počelo živjeti pod nekakvim režimom.Najgore od toga je šta ona po cijelom stanu širi neko negativno ozračje,koje ja osjetim,al ne znam dal osjeti i moj brat.
Njih dvoje nikako mi ne liče na neki normalni zaljubljeni par koji bi se veselili i držali za ruke,šetajući po rivi kao svi normalni zaljubljeni parovi.To je u ovom slučaju izostanak,kojemu se i sam čudim,ali me nije briga.Koliko ja pamtim i koliko čujem i slušam..recimo 70% njihovog odnosa u stanu šta se uređivanja tiče nije se rješavalo nekim mirnim,normalnim sporazumnim putem,to je uvjek morala biti nekakva galama,koju uvjek ona potencira.Možda se varam,možda nisam dobro procijenio njene namjere i naume..ali ovo je važno šta ću sada napisati...ja mislim da je njen cilj da u stanu stekne položaj gazde koji će vedriti i oblačiti,a mi budemo samo vlasnici stana s tim da joj moj brat čuva leđa i što je izjavila da ga voli unatoč svamu voli.
A sada malo o meni,jer ste se sigurno zapitali koja je moja uloga u svemu tome i kako na sve to gledam.Ja kao vlasnik druge polovice stana,kao šta sam pri vrhu ovog posta izjavio da sam počeo osjećati da će moj suverenitet postati narušen..naravno da sam reagirao i to na način kakav se Valentini nije svidio i u čemu se iznenadila.Naime..makar je potpuno jasno da oni mene ne mogu izbaciti iz stana,zato jer ih je dvoje i ja kao jedan,svojim će me argumentima nadjačati.Rekao sam i to,da kao da malo sumnjam...i možda se i varam,da je Valentinin cilj da bude gazda,a mi vlasnici,koji će se morati prilagoditi njezinoj politici,a budući da sam ja cijelo vrijeme slušao i nisam reagirao,a onaj ko sluša i prati,najbolje procijeni situaciju,koju sam ja procijenio kao opasnost za suverenitet na mojoj polovici stana.Ta se opasnost ne očitava u tome jer si umišljam da me oni pokušavaju polako,ali sigurno stjerati u kut,kako bi se odselio što prije,nego se učitava u tome da im je cilj da postanem ''poslušni sluga''.Vrlo često slušajući kako Valentina viče na mojeg brata zbog nekih sitnica,ili nečeg nevažnog,ja sam trpio bez reakcije dok mi jednog dana nije puko film i izletio sam iz one svoje sobe bijesan i ispraznio joj u facu sve ono šta se u meni nakupilo i navodno rekao da ako se ne može prilagoditi situaciji,da neka se ''momentalno iseli iz stana''makar je i brat bio prisutan,nije reagirao na moju reakciju.Došlo je do svađe i vike između mene i Valentine u kojoj sam ja vodio glavnu riječ i koja se vrlo kratko nakon toga obukla i izašla iz stana.Ma ja cijelo to vrijeme od početka kako je ona došla nisam uvažavao njenu politiku,a i ona je sama uočila da ću joj biti trn u oku,iliti tvrd orah.Ja sam malo agresivniji po karakteru nego moj brat i imam autoritet,jer sam radio na takvim mjestima,s takvim ljudima gdje sam tu sposobnost isklesao..Netko će možda misliti da sam grub,agresivan..da bi udario ženu...ma ništa od svega toga,makar moram priznati da mi je nekoliko puta tako dignula tlak da stvarno bi digao ruku na nju,ali sam se suzdržao,a i bolje da jesam,jer onda bi se sukobio i sa bratom,a budući da sam u financiskoj krizi,brat bi možda poduzeo neke radikalne mjere protiv mene,šta bi mi još više otežalo stanje u kojem sam,a sve samo zbog toga jer sam mu curu ošamario..u najmanju ruku.Treba se znati povuči,zašutiti,a ne samo napadati i pogoršavati stanje u familiji.U neku ruku agresivan mogu biti samo onda kada smatram da je ugrožena moja osobnost i teritorij na koji imam pravo.Bilo je prilika kad su brat i Valentina skupa složno protiv mene svašta govorili,a da sam uočio da pritom imaju i u nečemu ipak pravo.Imam i ja svojih mana,loših navika,neadekvatnog razmišljanja i sl.Ipak ne mogu ja staviti sebe u poziciju da sam uvjek u pravu.Bit će još svašta,kad i ako jednoga dana dođe dijete u familiju,jer onda kad se to desi,ovo šta se dešava sada može biti dječja pjesmica.Zbog toga trebam uvjek se pripremati na neku moguću još goru situaciju,pa ću ovom prilikom citirati riječi druga Tita,koji je jednom prilikom rekao: ''Živimo kao da će 100 godina biti mir,a spremamo se kao da će sutra biti rat''..
- 12:17 - Komentari (5) - Isprintaj - #

srijeda, 06.02.2013.

Švorc

Ljudi moji...nikad nisam bio toliko švorc otkako je počela ova 2013 godina,a ko zna neki kažu da je 13 čudan broj,koji možda donosi sreću ili nesreću,a kako je meni krenulo,citirat ću onu narodnu ''PO JUTRU SE DAN POZNAJE''...ne piše mi se baš najbolje mojem takuinu,koji je i inače više polu - poluprazan u ovoj godini.Znao sam biti švorc,ali to su bili relativno kratki periodi,ne duži od tjedan dana i uvjek sam se do sada nekako provlačio kroz iglene uši,ali sve mi se čini da su se ove godine te iglene uši jako,jako suzile i smanjile,pa će sam prolazak kroz njih biti vrlo otežan.
Znam,znam...mislit ćete sigurno da sam jedan od onih koji ko bajagi traže posao,a mole boga da ga ne nađu..e pa nije baš tako.Redovito pratim zbivanja na burzi rada...što preko interneta,što na oglasnoj ploči...raspitujem se okolo...međutim koliko god se trudio,posla možda negdje i ima,nisam po tom pitanju izbirljiv,uhvatio bi se bilo čega,pa makar to bilo i tjedan dana,ali ja nikako da ubodem to pravo mjesto.Uvjek nalazim odgovor ''za sada još ne uzimamo nikoga,uzimat ćemo tek od četvrtog mjeseca''.Ko će čekat do onda,meni već sad gori pod petama.Možda i jesam kriv za ovo svoje sadašnje stanje zato jer se prošle godine nisam dovoljno trudio da neđem posao kad sam prekinuo radit ljetos u srpnju u građevinskoj firmi jer su uzeli godišnji.Nadao sam se da će me poslije godišnjeg od 15 dana opet uzet nazad...ali šipak..nije bilo potrebe,jer nije više bilo toliko posla,pa sam tako nadajući se bio bez posla do berbe maslina sredinom listopada.Novac od zarade sa građevine se potrošio,u maslinama sam dobijao crkavicu..kao i svi ostali berači...ma da skratim...sve u svemu jedno veliko sranje.Na svu sreću imao sam onih 9 mjeseci u dvije godine,pa sam 10,11 i 12 mjesec dobijao naknadu sa zavoda za zapošljavanje,koju sam najvećim djelom potrošio za režije u kućanstvu i nešto malo za hranu.Nikakve nove robe za sebe u smislu odjeće i obuće nisam kupovao već dvije godine.Uglavnom to vam je kratki sažetak moje trenutne situacije.
Sve u svemu nekako mi je ipak utjeha u tome jer sam dugo godina radio u inozemstvu i kad sam se vratio,mislio sam da više nikad neću odlazit nazad...ali kako sila zakon mijenja..opet sam pred nekoliko dana poslao dva zahtijeve sa molbom,životopisom i preporukama na dvije riječne brodarske firme.Budući da sezona starta negdje u ožujku i ako sreće bude opet ću se zaposliti u inozemstvu.Ponekad se stvarno zapitam,jer sve kako slušam preko medija o tome kako će neke stvari se promijenit kad uđemo u tu Evropsku uniju za nekoliko mjeseci,samo pitanje je dal na loše il na bolje.Jer kako slušam sa strane i čitam,mišljenja su svakojaka,od toga da ćemo se tek onda uvalit u govna,do toga da će se mnoge promjene desiti s vremenom od kojih ćemo imati koristi.Sve nekako prevladavaju mišljenja koja se nekako da tako nazovem prelamaju u nijansama sive boje....sve u svemu više loše nego dobro...međutim ja pamtim jednu uzrečicu koju je moja pokojna mati znala reći..a to je:..NIKAD NIJE BILO DA NEKAKO NEĆE BITI...UVJEK ĆE BIT NEKAKO..pa se s toga previše ne zamaravam mišlju oće li nam biti bolje ili lošije kad se Europeiziramo.Važno mi je samo da bude zdravlja i posla..dodao bi tu i ljubavi.Na kraju krajeva ne moram biti bogat,a niti previše siromašan da bi me to usrećilo.Dovoljno je da imam bar ono osnovno..dovoljno...a to je..nad sobom,u sebi i pod sobom...šta bi Istriani rekli...U se',na se' i pod ase',ali da us to imaš i neki pošten posao,koji je pošteno plaćen
- 00:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.