Petrusijan

petak, 13.04.2007.

Prepoznajem sebe...

U stvarnosti nekada ne poznajem postupke nekih ljudi, pa ni sebe.. Što nas to tjera da zaobilazimo istinu, da se prikazujemo u tuđim očima kao sjenke nečega što nismo... Nisam siguran, ali znam da me oduševljava iz utorka u utorak serija "dr. House" što se vrti na Hrtu... Ne bih htio reklamirati nikoga, i kada su američke serije u pitanju uvijek sam skeptičan, ali iskreno Hugh Laurie toliko odskače, možda zato što je Britanac a oni su kao glumci zakon, jednostavno fascinira koliko je on iskren do bola... Pa ponekad i znajući da će ga to možda i uništiti, ili da će uništiti osobu s kojom je u razgovoru... to je istinski prijatelj, i zašto svi ljudi nisu takvi, zašto ako nekome ide po zlu, svi prijatelji gledaju i nitko ne pomaže? zašto ako se zna da je osoba s kojom je netko u vezi povezana sa problemima, i prijatelji znaju, a ne pomažu?
Eto takvu bih ja osobu htio imati pored sebe, i u dobru i u zlu da me vodi i bude iskrena... Jer smatram da je i to dio istinske ljubavi, iskrenost do bola, iako ponekad to znači i patnju i nemir i sve što to nosi... Bez kalkulacija, bez premišljanja, pa da je i izgubiti sve, ako je iskrena osoba pored tebe i ruku ti drži biti ćeš sretan...
tako ja sanjam, i nadam se da sam u pravu...
jer sam i ja takav i želim da i ona bude takva... i točka...


Prepoznajem sebe
opet sam isti
što oblači masku
i plašt na sebe
da glumi ko pajac
večeras uz tebe...

- 19:58 - Komentari (6) - Isprintaj - #