Petrusijan

petak, 02.06.2006.

kao ljubav...

Kao da nepostojim dok traju ove kiše pored mene i ostajem sam... u gomilama ne prepoznajem nikoga kome bih poklonio svoj djelić neba, posustajem i polazi na slijedećem peronu neke tuđe stanice, nekog stranog kolodvora... Zar svi koji iskreno ljube moraju patiti, ili se zaljubljivati uzaludno, paziti svaku izgovorenu riječ i pamtiti što netko od njihovih izabranica voli? možeš misliti, ako i zaboraviš nekakav datum bezvrijednhe godišnjice, jer što i to vrijedi ako ljubav nije prava? zvuči patetično, a iskreno, kako znati da nisi podario srce nekome tko će to izigrati? tko će tražiti korist jer si možda bogat ili bogata, jer imaš veze za zaposlenje ili već nešto čega nikada ne bi bilo da sve ovo navedeno nemaš?! eto kada se osvrneš oko sebe koliko prijatelja iskreno posjeduješ? i kada se svega iza sebe sjetiš vrijedi li to ovoga svega, sve ove patnje i svega što slijedi... valjda opet ovo vrijeme ponekad probudi nekakav jurski park u meni... neke divovske nedoumice oko nečega što nikada neće i ne može više postojati... eto toliko...

Kao ljubav

Iskreno tumaram
ispraznim putevima
nekih tuđih srca
i postajem lutalica
čovjek bez ljubavi
kradljivac sreće
i ljubavnik
bez motiva
upadam u nevolje
živim bez istine
i sanjam...
šaptajući drugima
sve što govorim tebi
upecam i ja
ribu bez sjećanja
i tako vrtim krug
u sjećanjima živim
snove gasim
kao cigarete
i gušim se
u vlastitoj samoći
tumarajući iskreno
postajem kradljivac
i lažov
bez sreće
bez ljubavi
ostavljen
i sam...

- 21:33 - Komentari (3) - Isprintaj - #