Petrusijan

ponedjeljak, 26.07.2010.

Pečat zaljubljenosti

Onako usput, nekad čak i prije sna
razbudim tišinu
ugasim svjetlo mislima i sanjam
zaboravljajući na desetke istih ili sličnih večeri
usamljeno maštam tražeći izgovore
svojoj samoći...
Onako usput čak i pokušavam zaspati
zastati i nestati u milijun i jednu priču svoje ljubavi
ispričanu do kraja,
barem na tren...
I sjećanja šibaju, sjećanja jure
bez ikakve stanice, na kojoj sam te ispraćao
sa onih naših prvih druženja
tebi u ruci ruža, dok si još željela da ti ih poklanjam
meni na usni poljubac, draži od svih neprospavanih noći
u našim neiscrpnim razgovorima,
dok su sa druge strane čekali ljubomorni,
kopali jamu i ispijali teške. gorke kave u nadi da ćeš biti njihova...
Sada, nakon svih tih pokušaja znam da sam pogriješio
znam da sam dozvolio srcu da razmišlja predaleko
i svake noći završavao našu nikada do kraja ispričanu priču
za koju sam mislio da će trajati...
I kada sve zbrojim, onako na kraju uz pokoju vruću šljivovicu
usputno se pitam
Gdje si sad?
Tko te naziva u kasnim noćnim satima?
tko ti na usne šapuće Nerudine stihove?
tko ti ruže kupuje?
Kvragu, tko??
i tko ti na usnama ostavlja prekrasni pečat zaljubljenosti?
Kvragu, tko?

- 12:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 03.07.2010.

Pjesma za I. A.

moram ti napisati da si mi lijepa kao jutarnja rosa,
kao sunce poslije kisnog dana..
Lijepa si zato sto postojis,
zato kad te vidim navuces mi osmjeh..
I zato ti hvala što postojiš, što si tu...
Jer sve i da si moja mašta
tako si prekrasna da ponekad zaboli
što nisi pored mene
što te ne mogu utješiti kad si žalosna
što te ne mogu zagrliti kada to poželim
što ti na usne ne mogu smjeh donijeti
kad si nesretna, nespretna i poražena
i zato nemoj se ljutiti ako ti kažem
da si lijepa kao nikoja do sada
koju sam poznavao, gledao i sanjao...
nemoj se ljutiti
nemoj se ljutiti...

- 19:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #