Petrusijan

ponedjeljak, 26.07.2010.

Pečat zaljubljenosti

Onako usput, nekad čak i prije sna
razbudim tišinu
ugasim svjetlo mislima i sanjam
zaboravljajući na desetke istih ili sličnih večeri
usamljeno maštam tražeći izgovore
svojoj samoći...
Onako usput čak i pokušavam zaspati
zastati i nestati u milijun i jednu priču svoje ljubavi
ispričanu do kraja,
barem na tren...
I sjećanja šibaju, sjećanja jure
bez ikakve stanice, na kojoj sam te ispraćao
sa onih naših prvih druženja
tebi u ruci ruža, dok si još željela da ti ih poklanjam
meni na usni poljubac, draži od svih neprospavanih noći
u našim neiscrpnim razgovorima,
dok su sa druge strane čekali ljubomorni,
kopali jamu i ispijali teške. gorke kave u nadi da ćeš biti njihova...
Sada, nakon svih tih pokušaja znam da sam pogriješio
znam da sam dozvolio srcu da razmišlja predaleko
i svake noći završavao našu nikada do kraja ispričanu priču
za koju sam mislio da će trajati...
I kada sve zbrojim, onako na kraju uz pokoju vruću šljivovicu
usputno se pitam
Gdje si sad?
Tko te naziva u kasnim noćnim satima?
tko ti na usne šapuće Nerudine stihove?
tko ti ruže kupuje?
Kvragu, tko??
i tko ti na usnama ostavlja prekrasni pečat zaljubljenosti?
Kvragu, tko?

- 12:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #