Petrusijan

subota, 10.03.2007.

Svima koji vjeruju u riječi zanesenjaka...


Tišinom da ljubim
i rukama od snova
Da zasnem
Da zaboravim
sve što me nekad
vezalo za druge
i činilo tužnim
na svršetku dana...
Postoji li negdje
samo naša sreća
i znaš li put
Odvedi me,
povedi me
i nerastuži
nikada...

- 14:03 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Mislio sam...

Da, mislio sam da će me zaobići opet ta ista usamljenost proteklih dana, i da ću joj pobjeći i nestati, možda i s lica zemlje... Ali nikako... i mrzim sebe što sam tako drag, i romantičan... Pokušavam stalno i stalno me netko odbija, već sam i umoran od svih tih glupih pokušaja, i ljut na sebe jer iskreno trebam nekoga, a taj netko nikako da dolazi... Možda se previše trudim, možda previše tražim, neki tuđi zagrljaj, i tuđe poljupce kradem pogledom želeći da postanu moji... zar tražim previše?
i kaKO da se riješim tih tužnih misli? Umoran sam, tumarajući do iznemoglosti ovim sumornim ulicama Zagreba... Meni treba odmora u zagrljaju, u poljupcu.. Zar tražim previše?

- 13:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #