Petrusijan

ponedjeljak, 18.05.2009.

Za vas, za nas, za sve....

Među nama više nema pogleda,
Više nema dodira, poljubaca, riječi....
Praznina se širi
na svijet oko nas
I ja zaboravljam zašto sam te ljubio....
Vjeruj, gomilalo se to
U meni
Stoljećima
I tražilo tren da pobjegne
Prvim krikom slobode...
Bili smo na barikadama,
slobodni i sretni
a onda je počelo....
Tvoje igrice, moja samoća...
Tvoja putovanja, moje nevjere...
I kada pogledam
tu prazninu sa početka priče
pitam se....
Ljubavi, što nam je sve ovo trebalo?
Da me proklinješ što te ljubim
Da te mrzim što odlaziš
ostavljajući u nasljeđe
Moj tihi svijet samoće....
A negdje u nama
Novi svijetovi se rađaju
Bez nas...
I kada nad rakom suzu pustiš
znaj,
Među nama više nema pogleda,
Više nema dodira
Više nema
Nas....

- 11:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #