Petrusijan

petak, 19.05.2006.

Bez potrebe..

Eto već me dugo nije bilo, možda i predugo, ali prije nisam mogao, treninzi, tekme, pa onda mi je i "civilka" počela, pa još i ispit pripremam, gimnastiku, tako da jednostavno morate me ispričati, ako može, ako ne eto onda se ljutite... Malo su me i izlasci usporili da bi se javio, i tako... bolje sam volje, jednostavno ponovno imam elana u životu... Bio sam u roku prošli petak i bili su Zlatni dukati ili kako se sad zovu, Najbolji hrvatski tamburaši, i bila je ludnica... raduje me što imam komentara i kada nisam na tom blogu tako da se vidi da me ljudi čitaju... to je lijepo znati, iako dobivam i puno usmenih pohvala za pjesme i sve... hvala vam, a posebno hvala Kreši i Muriću što čitaju blog, a i Ravnjaku i Miranu koji škicnu ponekad... inače sam jako dobro i dobro se osjećam... sve je super i sve je za pet, jedino nisam bio dugo u Osijeku, ali nadam se da ću i to ispraviti...

JEDNA ONAK MALO ČUDNA, MOŽDA LOŠIJA...

Bez potrebe

U kojem dijelu
svijeta
skrivaš se
i koji znak na tijelu nosiš
da te prepoznam
osjetom
dodirom
i primim te u
zagrljaj
kao dijete
poslije povratka
i budeš moja
zauvijek
U kojem kutu
skrivaš se
da ne mogu
naći te
i biti sretan
bez potrebe
za tuđi ženama
tuđim zagrljajima
osjećajima
zauvijek...

- 21:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Evo me ponovno...

hey gdje ste tamburašiii... zaza me nešto blog...

- 21:29 - Komentari (4) - Isprintaj - #