Petrusijan

četvrtak, 26.01.2006.

Ponekad evo sjetim se...

Znam, sve te duše sine slanvonske uz pjesmu prebole, ali ne oproste... Gledam ovaj svijet oko sebe, tako sam umoran, zaboravljen, ostavljen, a opet sretan jer ništa mi ne nedostaje, zdrav sam i normalan, ja se nadam... ostaje mi samo da zahvaljujem Svevišnjem što mi je dao ovako prekrasne prijatelje... Hvala Vam...

Dok smo hodali snovima...

Nigdje ne postoji nada
Bez riječi
Bez nas ne postoji mjesto
Niti vrijeme
Gdje te mogu zvati
Ljubavi moja
Gdje ti mogu sve zvijezde s neba skidati
Samo da kažeš ja ću sve učiniti
Biti ću samo tvoj
Uz glazbu i svijeće
I pokoji cvijet
Kazivati ću ti najljepše stihove
Samo tebi napisane
I posvećene
Ne prestaje se rušiti
Samo moj san
I gdje god da se okrenem
Ja ne poznajem svijet
Bez tebe
Kao slijepac
Tumaram ispraznim ulicama
Živim u snovima
Prestajem disati,
Živjeti
Umirem bez zvijezda
Onih naših zvijezda sa početka priče
Koje darovao sam tebi
Jedne zimske noći u januaru
Dok smo hodali snovima…

- 19:10 - Komentari (3) - Isprintaj - #