Petrusijan

subota, 24.12.2005.

Završena priča...

Znam, teško je govoriti i onima koji te ne poznaju o svojim iskrenim problemima u životu, ali jednostavnije je svo to breme što nas sputava ostaviti na teret i nekome drugome... Nažalost nisu svi niti dobronamjerni, niti dobroćudni, jer uvijek pokušavaju iz nas izvući nekakve životne pouke da njima bude lakše... Moj frend je već dugo sa curom, skoro 4 godine i ona je završila faks te radi malo dalje od njegovog mjesta... Tako da se jako rijetko vide i kaže on meni da ne vidi nikakvu perspektivu u tome... A ne bi se potrudio otići do nje, pa probati da ona dođe kod njega, jer smatra da veza na daljinu ne može funkcionirati, ali ne želi uložiti malo truda u sve to... Nažalost, prebrzo danas mladi ljudi odustaju od svega i ne žele se žrtvovati za nekoga drugoga... Taj vražji osjećaj samozadovoljstva, pa zar nije čitava ljubav i odricanje i zajednički život je odricanje i djeca su odricanje... Ne znam ako nemam pravo ispravite me, ali opet ću ponoviti danas ljudi jako brzo odustaju od svega u životu, a posebno od ljubavi...
Nažalost, moja veza sa M je završena priča, ali ne zbog toga što sam ja odustao, jer ja sam fajter i borac u svakom pogledu, nego zato jer ne želim patiti za nekim tko ima drugoga i tko je odmah nakon prekida tražio zamjenu, jer znači da njoj nisam značio apsolutno ništa... Ali opet je pitala moga frenda za mene i stvarno ne znam što sad opet želi, neka me ostavi na miru, jer ona je ipak ,opet ponavljam, završena priča...
No, dosta o tome, bliži se Božić i osjeća u svakom pogledu, na ulici u kafićima na trgovima, jedino tamo gdje je najbitnije u obiteljima još se neki svađaju, još su ne zadovoljni, a tako malo čovjeku treba da bude istinski sretan, samo da malo otvori oči i pogleda oko sebe da je zdrav i normalan i sposoban za dati i primiti ljubav i sve blagodati života... Večeras je ja mislim ovaj film sa Nicolasom Cageom "Family man", taj film mi je super, iako baš ne volim Cagea kao glumca, ali film je izvrstan, i u njemu je meni jedna od najdražih pjesama od U2 One
Toliko za večeras, pozdrav svima koji me čitaju i hvala vam... evo vam jedna malo slabija od prošlih ali što ćeš, nisam niti ja uvijek raspoložen za pjesme...

Kada legneš pored nje
A ona više ne osjeća ništa
Ti znaš da je gotovo
Ostaje ti vrijeme sjećanja

Jer zavolio si krivu
I ne želiš da je kraj
Mislio si, imaš ljubav jedinu
To tvoj je mali raj

No ona više ne voli
Ona više ne želi
Ljubav tvoju živu
A nikako da preboli
To srce bez ljubavi…

Jer ona nije jedna
Da bude tako vrijedna
Da voliš nju, samo nju….
Bez razloga…

I sve što činiš
Tako je bez smisla
Jer mislio si
Da ljubav ta
Trajati će dovijeka

Ali nije…

Ona nije jedna
Da bude tako vrijedna
Za tebe…
Da voliš nju, samo nju
Zauvijek…

- 17:31 - Komentari (8) - Isprintaj - #