štafeta:

ono sve što znaš o meni
to je samo stara priča,
ti si jedan od mladića
koje viđam svaki dan...


Gabina izvedenica Arsena. To mi je nekako krenulo kad sam se zaputila pisati onih 5 stvari koje sigurno ne znate o meni, a i niste ih mogli doznati iz dosadašnjeg piskaranja.

1. U pubertetu sam bila straaaaaašno iskomplexirana. Doživljavala sam se hodajućim strašilom. Zbog nekoliko od mnogo komplexa nisam se jedno cijelo ljeto okupala na plaži. Kad se sada sjetim tog razdoblja, uhvati me smijeh. Ali, tada nije bilo lako. Evo ih nekoliko (od glave pa nizbrdo): nisko čelo, velike uši, poveći nos, debele obrve, predugi vrat, preduge ruke (sad mali preskok) i preduge noge, premale grudi, pupak vezan vani, dlakave ruke, premršava, previsoka... Ali sam imala gard takav da to nitko nije kužio, čak što više, mnoge frendice su nastojale sličiti meni. Da ne budem krivo shvaćena: nisam bila neka ljepotica, ali što jest - jest, imala sam neki samo svoj stil i to je bilo to što su nastojale "skinuti". Ah, da i u plesu su me imitirale. I danas mi neki kažu, kad sam u rijetkoj prilici zaplesati, kako me vole gledati dok plešem :)

2. Imam "linguau geographicu", strašno "reljefni" jezik. Oni koji to znaju, često me pitaju da im ga pokažem. Fakat je neobičan i ne znam za slučajeve ovako extremne kao što je moj izvan moje obitelji. A njihovi su, pak, amaterski u odnosu na moj! Kad sam bila djevojčica, a dok nisam kužila da nemam jezik kao većina, često bih bila zbunjena zašto je frendicama glatak sladoled kad ga obližu, a moj pun puteljaka... I jednog dana...

3. Samouka sam sviračica gitare. Naravno, nisam virtuoz, ali mislim kako i nisam loša. Nadarena sam apsolutnim sluhom, ali nisam imala prilike se razvijati u tom pravcu. Nažalost, malo ih je koji bi to mogli potvrditi jer nisam "svirač" za društvo, prezirem repertoare tipa "krivo je more..." ili "hajde mala dođi u moju sobu..." tako da je vrlo, vrlo malo ljudi to čulo. Ali, oni koji jesu, moga su glazbenog ukusa pa mi je njihovo mišljenje drago. A ono je više nego pozitivno. No, veći razlog zašto me drugi nisu slušali je taj što sam po tom pitanju straaaašno sramežljiva. A inače, glazba je moj neispunjeni san. Eto...

4. Samo sam jednom u životu pročitala tuđu poštu. A ovo i nije bila klasična pošta, već e-mail. Naime, ponukana onom tipičnom ženskom intuicijom koja je tada već duže vremena bila omalovažavana, sjetila sam se passworda za e-mail moga ex muža kojeg mi je, pak, dao i nekoliko godina prije toga sramotnog mi čina. Ni sama ne znam odakle mi je bljesnuo u tom trenutku. A još se tada gotovo nisam ni znala služiti internetom. I tako uđem i doznam kako se planira vjenčanje. A mi još bili u braku. U neku ruku mi je neugodno zbog toga što sam to napravila, ali zbilo se u pravi trenutak. Na kraju krajeva, sve je za ljude. :) Eto, sada to zna više od 4 osobe.

5. Obožavam šećer za kavu, mislim na onaj u vrećicama, iz kafića. Mogla bih cijeli dan samo to jesti. Neću nikad posegnuti za teglom sa šećerom, uzeti žlicu i navaliti. Ali vrećicama nema spasa!

Sad bih trebala druge uvaliti...
Da vidim tko još nije dobio ništa...

Hm... Ljudi koje imam na linku uglavno su to već sve riješili, a nekako mi neugodne kontaktirati po tom pitanju nekog nasumce sa lista postova... Ma, ionako se to širi svemirskom brzinom, čisto sumnjam kako će zbog mene sve sad stati. Zar ne?!

Image Hosted by ImageShack.us

15.01.2007. u 23:10 | 21 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

0

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (17)
Prosinac 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

e-mail: okosjenki@net.hr


Kao prvo, trebalo bi pokazati kako Kosjenka i Regoč izgledaju.
Dakle, na internetu sam našla malog Regoča, dok se Kosjenku nikako nije dalo uhvatiti. Onda sam si prije par minuta dala truda, pa sam je pokušala nacrtati onakvom kakvu bih je zamislila današnjom maštom. I evo ih:

Image Hosted by ImageShack.us
Regoč


Image Hosted by ImageShack.us
Kosjenka


Budući sam do prije par godina, što se frizure barem tiče, bila Kosjenkina sušta suprotnost, od kako sam pustila kosu, a koja je, valjda nakon toliko godina zatočenistva luđackom brzinom krenula rasti, mnogi iz bliske mi okoline, u šali znaju reći da izgledam upravo kao Kosjenka, iako smo bojom kose u velikom raskoraku! (A ni frizura nije baš ista!)
Zašto nisam blog nazvala samo "Kosjenka"?
Razmišljala sam o tome i zaključila kako će se u nekim trenucima zasigurno pojaviti kakav Regoč, ili će neki od prošlih Regoča biti spomenuti u nekom kontextu (Regoč: metafora za bilo kojeg muškarca koji bi eventualno bio ili je već spomenut: brat, otac, ex muž, ev. dečko, prijatelj, susjed, župnik, rođak, kolega...), strpah i njega u naslov bloga.
I tako se rodio ovaj blog.
Ništa osobito mudro i novo u ovom blogu neće se naći. Pišem ga uglavnom kao vrstu dnevnika i objavljujem svoje fotografske uradke za koje ne mislim kako su umjetnička djela, već su po nečemu meni osobito drage, pa mi ih lijepo vidjeti kao dekoraciju mojih misli.
Sve je to i dio moje opčinjenosti napretkom ove vrste tehnologije.
No, iz toga se izrodila jedna jako dobra stvar, a to je virtualno upoznavanje drugih i suosjećanje s tuđom radosti, a bome nerjetko i tugom.
Ecco. To bi bilo to o Kosjenki. A i Regoču.

Linkovi

ljudi koje rado pročitam:

POST SECRET
NOVOGODIŠNJE LUDILO
BROD U BOCI
HEROSTRAT(IŠTE)
MENTINA
RUDARICA U SEOSKOJ IDILI
ZG DNEVNIK
012 STATION
FANNY
MUDRI I NJEGOVE PREKRASNE FOTOGRAFIJE
MELANCHOLIA
i još ih ima!!!