Veliki petak

Image Hosted by ImageShack.us


Križu sveti, križu blagi
Sam dostojan ti koji si,
Da na tebi Sin predragi
Nebeskoga Oca visi,
Da na tebi Otkupitelj
Čin po tebi da me primi.

Stablo sretno koj si bilo
Među svima odabrano
Da na tebi Božje tilo
Golo stoji popljuvano,
Porugano i potlačeno
I nemilo izranjeno.

Slavne grane prigni doli,
Sina Božjeg htij mi dati
Ki krv svoju za me proli
I nje cinom moj duh plati...
Da ga grlim i cjelivam
I u suze vas razlivam...

Buduć došlo dakle vrime
Da Sin Božji s neba dođe,
Da križ nosi, teško brime,
Za da mene mač ne prođe,
Za da meni lik donese
Ki prokleti grih odnese.

Image Hosted by ImageShack.us


O, Isuse, moja ljubavi!
Ja sam uzrok križa Tvoga!
Grih moj Tebe na križ stavi!
Ja Te prope, Boga moga!
Sad Te molim prosti meni,
Moj Isuse Božanstveni...

Vidim s trnom okrunjenu
Božanstvenu glavu Tvoju
Tako gorko izranjenu
Za prokletu zlobu moju...
Prsi svete probijene
I sulicom rastvorene.

Gospodine, ruke Tvoje
Učinile jesu mene,
Za me na križ ruke Tvoje
Čavlim jesu probivene
Koji s neba siđe doli
I krv svoju za me proli...

Vidim rajsko Božje lice
S pljuvotinom pokriveno,
Te proklete zaušnice,
Tilo sveto, pribiveno,
Znoj krvavi, krv presveta.
Još je gora psost prokleta...

Image Hosted by ImageShack.us


Vidim čavle i usta ljuta
S gorkom žučju izmišana,
Spuga na trs nataknuta
S kom su gorko rastvarana...
Sveta usta Božjeg Sina...
Plemenita koja cina...

Vidim slavno sveto tilo
Ko bi na stup privezano,
Sve odrto, sve nemilo
I sramotno udarano...
Vidim krunu oštrih drača,
Drače od krune oštrije od mača...

Krvi slavna i pricina
Iz propeta kojeg tila
Nebeskoga Oca, Sina
Prolita si za me bila...
Neizreciv čin ljubavi...
Ti me operi! Ti me ozdravi!

Čavli sveti noge i ruke
Moje na križ prigvozdite
I dilnika mene od muke
Isusove učinite!
Da hoditi već ne mogu,
Ni djelovat prema Bogu!

Image Hosted by ImageShack.us


Rane slavne, svete rane,
Rane gorke, bolesnive
Isukrstu ke ste dane
Da mi od smrti duša ožive,
Uskrisite mene sada
Da ne umrem već nikada!

Isusovo slavno tilo
Ti si otkup duše moje,
Koj si za me na križ bilo
Rad ljubavi svete Tvoje...
Na križ srce moje uzviši
Da se u križu slavi i tiši!

Svemogući Gospodine,
Ki ustrpljen vele Ti si,
Da podnosiš te krivine,
Ki zla učini nigda nisi,
Koji ista jesi dobrota,
Put od pravde, put života...

Ti si propet radi mene,
Za moć mene sloboditi
I tako me od paklene
Đavla sile obraniti,
I ljubavlju Tvom vezati
Ka mi hoće slobod dati...

Image Hosted by ImageShack.us


Zi preteški križ noseći
Pod njim k zemlji padaš doli,
I te udarce podnoseći,
Vas u krvi... vas u boli...
I za mene otkupiti
Hti si na križ tot umriti...

Ti si krunom trna oštroga
Slavnu glavu dal kruniti,
I opet tršću više toga,
Dopusti si nju probiti
Da gorčije Tebe izrani
Kost probivši do moždani...

Za presvete rane Tvoje,
Za krv slavnu i pričistu,
Za križ sveti toli koje,
Za presvetu ljubav istu!
Ti me čuvaj! Ti me brani!
Ti me pakla muk obrani!

Za da budem uživati
Božanstvene Tve milosti!
S Tobom vazda pribivati
Gor u raju, u radosti...
Ter Tvoj pogled prigni k meni,
Moj Isuse Božanstveni...

Image Hosted by ImageShack.us


Gospodine moj jedini,
Molim Tebe, Oca Boga,
Ti spasena mene učini!
Milosrđa radi Tvoga
Tere grihe meni oprosti
Rad ljubavi, Tve milosti!

Ti me stavi na put pravi,
Na put Tvoje od milosti,
Za da Tebe gor u slavi
Uživam pak u radosti!
Tere učini srce moje
Za uvike da je Tvoje!

Dakle takve rad ljubavi
Ku stvorenju nosiš Tvomu,
Sada podaj pokoj pravi
I utišenje srcu momu,
Da slobodno od napasti
Sveđer Tebe slavi, časti!

Čin da ognjem Tve ljubavi
Gorit bude srce moje!
Dušu moju Ti mi upravi
Put nebeske slave Tvoje!
Za da s Tobom bude stati
Sad, i u raju pribivati!

Amen!

Image Hosted by ImageShack.us

21.03.2008. u 14:59 | 5 Komentara | Print | # | ^

kud ja okom...

Isteklo mjesec dana od zadnjeg mi posta. Čak me frendica iz Belgije pitala kad će slijedeći. Zanimljivo je, a iznad svega ugodno pojmiti kako netko sa zanimanjem svrati na "moj teren" vidjeti jesam li se oglasila nekim novim textom. Zapravo je to jako lijepo saznanje. Čovjeku bude drago!
Kad sam započela pisanje ovog bloga, to je doista bilo predviđeno kao mjesto gdje ću sama sa sobom prisjećati se, raspravljati, radovati se, a možda i tugovati. Bilo je to bez očekivanja kako će netko pokazivati zanimanje za ono što pišem.
Prvi komentar se pojavio na mom 4-5 postu. Pa sam ja onda počela istraživati blogere koji su istaknuti kod prvog komentatora, pa komentirati neke (meni) zanimljivosti što je, valjda, potaklo vlasnike istih pogledati o čemu piše taj koji komentira, pa se tako počeo širiti krug... I sad već tu ima ljudi koji su mi jako dragi, pa kad svratim, redovito čitam, ne komentiram baš nešto zadnje vrijeme, ali uglavnom pratim. Postaju neka posebna vrsta prijatelja i daju novu dimenziju mojoj svakodnevici.

No, kako istakoh, fotografija me zadnje vrijeme otrgla od postanja. Moram se pohvaliti kako se pravo dobro ugnijezdih u tom svijetu! I na tom polju se počeo formirati nekakav krug ljudi čije galerije redovito posjećujem, a bome, većina istih obilaze i moje izloške. Što je još bolje, komentari su u 99% slučajeva pozitivni, pa kad vidim kako ih pišu ljudi koji su zaista znalci fotografskog čarobnjaštva, uz to još opremljeni svemirskim uređajima, ne mogu biti nego zadovoljna!

Zbog ovih i sličnih tu sam rijetko:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

16.03.2008. u 14:26 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (17)
Prosinac 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

e-mail: okosjenki@net.hr


Kao prvo, trebalo bi pokazati kako Kosjenka i Regoč izgledaju.
Dakle, na internetu sam našla malog Regoča, dok se Kosjenku nikako nije dalo uhvatiti. Onda sam si prije par minuta dala truda, pa sam je pokušala nacrtati onakvom kakvu bih je zamislila današnjom maštom. I evo ih:

Image Hosted by ImageShack.us
Regoč


Image Hosted by ImageShack.us
Kosjenka


Budući sam do prije par godina, što se frizure barem tiče, bila Kosjenkina sušta suprotnost, od kako sam pustila kosu, a koja je, valjda nakon toliko godina zatočenistva luđackom brzinom krenula rasti, mnogi iz bliske mi okoline, u šali znaju reći da izgledam upravo kao Kosjenka, iako smo bojom kose u velikom raskoraku! (A ni frizura nije baš ista!)
Zašto nisam blog nazvala samo "Kosjenka"?
Razmišljala sam o tome i zaključila kako će se u nekim trenucima zasigurno pojaviti kakav Regoč, ili će neki od prošlih Regoča biti spomenuti u nekom kontextu (Regoč: metafora za bilo kojeg muškarca koji bi eventualno bio ili je već spomenut: brat, otac, ex muž, ev. dečko, prijatelj, susjed, župnik, rođak, kolega...), strpah i njega u naslov bloga.
I tako se rodio ovaj blog.
Ništa osobito mudro i novo u ovom blogu neće se naći. Pišem ga uglavnom kao vrstu dnevnika i objavljujem svoje fotografske uradke za koje ne mislim kako su umjetnička djela, već su po nečemu meni osobito drage, pa mi ih lijepo vidjeti kao dekoraciju mojih misli.
Sve je to i dio moje opčinjenosti napretkom ove vrste tehnologije.
No, iz toga se izrodila jedna jako dobra stvar, a to je virtualno upoznavanje drugih i suosjećanje s tuđom radosti, a bome nerjetko i tugom.
Ecco. To bi bilo to o Kosjenki. A i Regoču.

Linkovi

ljudi koje rado pročitam:

POST SECRET
NOVOGODIŠNJE LUDILO
BROD U BOCI
HEROSTRAT(IŠTE)
MENTINA
RUDARICA U SEOSKOJ IDILI
ZG DNEVNIK
012 STATION
FANNY
MUDRI I NJEGOVE PREKRASNE FOTOGRAFIJE
MELANCHOLIA
i još ih ima!!!