subota, 15.10.2016.

Ladies night


Evo još jednog vikenda, kišovit je na Kvarneru,
ali ne smeta dobroj volji.
Danas neću puno o duhovnosti i filozofiji,
otići ću na drugu stranu, u drugu krajnost.
Sinoć nakon joge pa joge smijeha koju sam vodila
(ovo je moj treći uspješan sat do sada),
došla mi je dovoljno luckasta i dovoljno hrabra poznanica
koju nisam trebala uopće nagovarati
da mi se pridruži.

Pisala sam već da sam trenirala Zumbu,
zadnjih godina sam otišla u druge vode, ali su mi
Zumbice ostale prava, pozitivna ekipica.
Puno smo skupa potovale, gostovale na nastupima,
mjesnim feštama, ali i inozemnim događanjima.
Zaista smo puno toga prošle, zbližile se,
nastala su prava prijateljstva te
vrijeme za nas, između posla, obitelji, hobia.
Ponosna sam jer su me
prijateljski podržale na jogi smijeha,
iznenadile poklonima,
predivnom energijom i zdravim smijehom
tako da je period ne treniranja s njima,
nadoknađen zajedničkim druženjima.

Naravno, "lude" Zumbice su namirisale odličan provod
pa sam im se nakon svog sata pridružila
u izlasku i to u trenerci i tenisicama.
Prošla sam sve ove zabave u mlađim danima,
ovo mi je jedno peti striptiz kojeg se sjećam,
hahaha pa moje iskusno oko
odmah prepoznaje kvalitetu.
Zanimljivo da je sam jednog od dva dečka
gledala prije točno deset godina i imala čast
sjediti na vrućoj stolici kad me izvukao iz publike.
Ne sjećam se ničega,
samo da sam se ful smijala jer
kolike su šanse da ovo doživiš?
Dečki su iz Slovenije,
ne znam koliko naplaćuju posao kojim se bave,
ulaz je bio slobodan.
Izvrsni su performeri, zabavljači, plesači,
dobro poznaju psihologiju.
Uz to što savršeno izgledaju,
dobro prezentiraju svoj posao ili hobi, što im je već.
Podržavam svakoga tko nađe način kako zaraditi.
U ovom slučaju su to njihova isklesana tijela
za koje se treba dobro oznojiti i trenirati
da bi se dobili ovakvi rezultati,
treba redovito depilirati muške dlake,
kupovati posebnu odjeću, rekvizite, ulagati u sve to.
Fratri, policajci, vatrogasci, marinci,
kauboji, vampiri,
doživjeli smo ova zanimanja
na jedan drugačiji način od svakodnevnog života.
Dečkima, svaka čast!




Nas desetak Zumbica i ostatak
ženske populacije se super zabavio.
Toliko smo se nasmijale da me vilica boli i
imam toliko dobrih fora na i oko ove večeri
da mogu samo reći- Sve je to život!
Niske i visoke strasti, ali uvijek visoka vibracija.
Ugodan vikend! wave






10:27 | Komentari (17) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.