petak, 27.02.2015.

Moja susedica

Ovaj post posvećujem svojoj susjedi.
Nego kako!
Upravo smo se vratile...
Krenut ću od početka.
Dan je bio naporan i izazovan.Pun bezveznih ljudi u prolazu koji dođu, razmrdaju te,izbace iz ravnoteže i nastave u svom smjeru.
A ja....mogla sam stajati,buljiti,vikati,iskolačiti oči i glasnice,ali bila sam svoja nova,umjerena,uravnotežena ja.
Od onoga-biti u pravu- izabrala sam -biti u miru-ali...osjetila sam lagani nemir.
Nisam reagirala na ljude,nisam im dokazivala koliko su ograničeni,koliko egoistični,bezobrazni,neljubazni.
Ostala sam pribrana,ljubazna,kulturna,odradila svoje i nastavila sa svojim životom.

Vozeći se u autu,na svom putu do cilja,završavajući razgovor s voljenim mužem i šokirajući oboje situacijama koje
sam doživjela,završavam vezu i vidim-Ona me zove!
Moja predivna,nasmijana,vesela,pozitivna,draga susjeda.
Jesi li za cugu? pita me,a ja zaboravljam na sve ružno prije toga i pristajem.
Na pizzu,par pivi,duhovne,psihološke,svjetovne,društvene,emotivne,humoristične...razgovore,
Doista,nas dvije okrenemo sve teme.Ne znaš koja više priča,koja se više smije,koja voli ljude,život.
Koja će dobaciti konobaru smješniju fora,čija će provala biti originalnija.Mi smo jedna drugoj inspiracija u pozitivi.

Tri i pol sata s mojom susjedom prebrzo je prošlo,ali dovoljno da osjetim svu životnost i privilegiju ovog života.
Jer život su upravo ovakve stvari.
Pozivi susjeda koje su zauzete obiteljskim i poslovnim stvarima,ali se čuju u tjednu i par puta dogovaraju bezuspješnu kavu.
Kako da opišem osjećaj kad mi je nakon tri neuspješno izrealizirane kave rekla da sam ja netko tko joj uljepša dan i napuni je pozitivom koja ju drži u ozbiljnim situacijama?
Pa to je i ona meni! Moja draga susjeda!
Njegujte svoje odnose sa susjedima.Ako uopće postoje.
Jer dobar susjed je uvijek bliži od rođaka koji nije susjed.
Živjela ti meni,susedice!
I naše kave.Koje završe na pivi. sretan


23:34 | Komentari (14) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.