Limuncini & arancini by DIABLO

31 prosinac 2019

Limune san dobija od prijatelja, nešpricane onakve kakve je Bog stvorija... naranče nabavija od drugog isto bez kemije pa san se tija okušat.... računan, šteta bi bilo takve kore bacit!
Kumpanjo DOMENICO ih je lani napravija i stavija na blog...
( eno ih još stoju! )
Pa kad more on šta nebi moga i ja?!... a i obeča je da će mi donit... a onda nesta u vidu magle, a ja od lani samo mislin na njih! I tako... uvatija se DIABLO posla! I mogu van reć da su ispali super!... evo ih! :)
Ostavija san i za kumpanja u teglicu kad se pojavi da on prova moje!









.
.
.
kiss ..... Sritna nan NOVA! ..... partykiss

Oznake: Limuncini, WZW

Božić bez tebe :(((((

24 prosinac 2019



Ponoć je, u mojoj maloj sobi
noćas hladno je
ponoć je, u mojoj duši ova bol
ne prestaje...

Božic je i cijeli svijet se
noćas Kristu raduje
Božić je, Božić bez tebe
Božić je i svatko svoje
drage noćas daruje
Božić je, Božić bez tebe...
o, Bože moj, kako mi nedostaje..

Ponoć je, i već se čuju negdje
zvona daleka
ponoć je, i samo topla suza
meni nazdravlja

Božić je i cijeli svijet se noćas
Kristu raduje
Božić je, Božić bez tebe
Božić je i svatko svoje
drage noćas daruje
Božić je, Božić bez tebe
O, Bože moj, kako mi nedostaje


-- STOP, glazba!

Sritan, čestit i blagoslovljen Božić!
Vama i onima koje volite... želin od srca!

nisan EL DIABLO



Sritan nan Božić, ljubawi.!
.
.
.

Oznake: Doris, Božić bez tebe, WZW, Bože moj, kako mi nedostaje :(((

Kobarid, Slovenia

18 prosinac 2019

Poslin duže pauze putujemo u Sloveniju, ovaj put u Kobarid...



Cila općina ima oko 4800 a samo misto oko 1200 stanovnika. Prvi tragovi imena potjeću iz davne 1184. Nije mu prošlost bila baš blistava, 1688. stradava od požara...
a 1917. u prvom svjetskom ratu poprište je velike poznate Kobaridske bitke kad su u tri dana od 24. do 27. listopada 1917. godine njemačke i austro-ugarske postrojbe probile talijanske položaje i nanile talijanskoj vojsci velike gubitke u ljudstvu. Inaće, za vrime trajanja 4 godišnjeg rata, izginilo je oko 20 miljuna vojnika i civila. U Kobaridu je osnovan Muzej Prvoga svjetskog rata, danas Povijesni muzej / koji nažalost nismo posjetili jer smo stigli popodne a vraćali se ka uvik iza doručka, oko 9 sati /... ali san na putu do kafića utepija i slika haubicu iz te bitke, koja je izvađena iz rijeke Soče.






Nisan moga virovat očima, teška 5174 kg, jadni su bili vojska i konji koji su je vukli! ... Ebali ih ratovi!...
Kad san slikava, smeta mi je ovaj prometni znak STOP... a onda mi je bilo i drago šta je na tom mistu....STOP! za ratove, ubijanja, mržnju, haubice, topove, mine, puške, mitraljeze, rivolvere... metke i sve šta nosi stradavanja, nesriću, tugu i smrt!

Pegula i stradanje Kobarida nastavljeno je nažalost, u prošlom stoljeću..
Godine 1976. strada je od potresa koji je bija u Italiji u susjednoj Furlaniji jačine 6,5 u kojem je bilo oko 1000 ljudskih žrtava. Slovenska strana je imala ogromnu materijalnu štetu, srićom bez ljudkih žrtava!
U Kobaridu je tvornica medicinske opreme Metaloplast, proizvodi medicinske instrumente, igle ( biće da je za injekcije ) i drugu medicinsku i laboratorijsku opremu.




Iza koncerta pošli smo na večeru pa san usput načinija par snimaka grada u noći...







Večera je bila a la carte ... ja naručija špinjaču i povrće sa roštilja :)





Ujutro, iz apartmana di smo spavali... pogled na crkvu sv. Antuna Padovanskog uz misli i molbu da nas čuva na putu i vrati cile, nazad u naš Šibenik.



Eto!... Usput, zamolija san sv. Antu za još jednu stvar, neznan koji mu je rok za ispunit ali za sad kolko vidin .... ne šljivi me!
.
.

Oznake: Kobarid, sLOVEnia, klapa Maslina, WZW, Šibenik, croatia

Samo jednom se voli...

03 prosinac 2019


.

Ti nisi htjela ljubav srca mog
ti nisi htjela što je htio Bog
i ubila si jednog anđela
kad si našu ljubav izdala

Spalio sam davno tvoja pisma
ali još pamtim tvoje poljupce
kad si otišla sve je stalo za mene
ja ne brojim više godine

Samo jednom se voli
i jednom umire
još uvijek me srce boli
ne mogu bez tebe

Samo jednom se voli
i jednom umire
samo jednom se voli
voli zauvijek

Ti uzela si sve, a malo dala
ti uzela si čitav život moj
jedna zvijezda je sa neba pala
kad si našu ljubav izdala








Oznake: još uvijek me srce boli.. ne mogu bez tebe

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.