ormar

utorak, 10.11.2020.

jeste li ikada razmišljali o sadržaju svojeg ormara- garderobnog, ormara za cipele, improviziranog ili kakvog već imate?
Sad se sigurno pitate čemu ta tema, Bože, još jedna koja obrađuje tako trash temu, trijavilnog značenja i sadržaja.
Hahaha, tema je u biti duboka kad se gleda iz jednog drugog kuta, kad shvatiš da je povezana s psihom i mozgom onda počne biti napeta i duboka, skoro pa ko seks na suho.
Onih 14 dana kućnog pritvora sam također iskoristila na čišćenje, nemojte mislit da je pritvor moguć bez radnih akcija.
i tada sam po tisućiti put u svemu tome vidjela milijune krpica, hodanja po shopping centrima i bačenog novca.
novac nije milijun, ali je mnogo u tome.
S obzirom da sam tip osobe koja ne dvoumi dugo oko kupnje nečega, nego naprotiv vidi to i kupi- nekako mi se čini da postoji posebna konekcija između mene i tog robnog komada ili nakita ili nečeg nosivog, ali svejedno je osjećaj gubitka na tako nešto nevažno i danas prisutan bez obzira što sam okrenula ringišpil u svojoj glavi.

Pitanje koje si trebamo postaviti jest, čemu kupovati bjesomučno sve te stvari kad ovako i onako nosimo samo 20% svega toga, doslovno smo stalno u istome i ponekad dodamo neki komad na kojeg smo naletjeli u radnim akcijama jer eto nismo se sjetili, prerasli smo taj stil, konfekcijski broj ili nešto treće što je bio razlog da to ne nosimo.

Odgovor sigurno leži u psihi.

To je moj zaključak već neko vrijeme, al sad sam si definitivno to i potvrdila. Kao što je sve u glavi tako su i ti hirovi vezani uz bolesna kupovanja, nigdje drugdje, nego u glavi. Kad nam nešto u životu ne štima uvijek je tu dobra stara utjeha čokolada, cuga i kartica. Plastika čini čuda koja nas samo privremeno i trenutno čini sretnima jer sve je prolazno osim rješenja problema.

Priznajem vam da obožavam naočale i to one Kineske za jeftinu lovu, one koje imaju UV zaštitu ( moš mislit) i koje uopće ne kvare vid ( yeah right :), imam ih barem 10 jer idu uz svaku kombinaciju za trčanje ili druge potrebe- šetnja, posao…
O tenisicama da i ne govorim…

naušnice, nakit.....
aaaaaaa...help

Trebam li po terapiju??- hahah, znam da trebam i idem najviše na nasip i u šumu, noge, bajk..bilo što samo da što prije spoznam da nam je potrebno tako malo, gotov ništa.

Jel se slažete????

carpe diem i ne kupujte nepotrebno nego dobro i smisleno :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.