Amira Medunjanin

četvrtak, 12.01.2017.

prije dva dana pišu meni moje štrace na whtsup grupu, ajme A pa ti na skijanju još nisi okinula selfie s nekim poznatim, čekamo, već to traje predugo da nemaš.
Ja im odgovorim, peh, nema tu nikog poznatog, al budem već nekog našla, ahahah.
I tak završi naše dopisivanje.
Dođe drugi dan i ja totalno zaboravim na fancy selfie.
Sjedim ja tak za stolom na kraju skijaskog dana, dignem pogled i evo ti nje, Amira Medunjanin.
Ja onak, ajme pa to ste vi... Odmah uzmem mob i fotkanjeeee.
Ta diva svjetskih razmjera je toliko draga, normalna i super, da sam još pod dojmom.
A najbolje od svega je da sam joj još uletila naknadno s pričom o mojim stracama i selfijem.
Kapa dole, divo. Živjela.

A

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.