kako je PEPPA PIG promijenila moj zivot

petak, 25.12.2015.

Haha, PEPPA PIG, oooo daaaaaa. Smijem se sada, a onda je to bila tragedija.
nema osobe koja barem jednom nije cula za peppu ili vidjela tu figuru simpaticne male svinje. Bila je hit i ostala do te mjere da sam se i ja u nju zaljubila. Na kraju krajeva ta mala obitelj svinja okrenula je sve, vise nista nije bilo isto. Moja prica nije neki spektakl, ali meni mnogo znaci jer je obiljezila pocetak nove mene.
Khm, u to vrijeme pred par godina, moje je dijete pratilo tu istu peppu intenzivno, a s obzirom da nisam pobornica dugotrajnog gledanja televizije i inih pomodarskih kutija, pokusala sam ju svesti na minimum. Uspjela sam unatoc cinjenici da je crtic turbo pozitivan i jako poucan. Onda se bumerang vratio u glavu i moje dijete je reklo, napravi mi muffine kakve radi peppina mama.
Puf, sok, ko, ja, ma neeee, samo ne ja..ne pecem kolace, pomagala sam mami uvijek, al nikada ja, nikako sama.
I eto, tada je krenulo, tako sam ja postala kvazi domacica, al ponosna kvazi i to sve zahvaljujuci toj maloj peppi.
Sretan vam Bozic dragi ljudi i zapjevajte si koju bozicnu, onak za srce i dusu.
Radujte se narodi, kad cujete glas...

A

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.