nadrkandusopcenitis

srijeda, 16.12.2015.

nevjerojatno kak je zivcanost zavladala u svim sferama zivota, ne samo na minutnoj fazi nego dnevna, tjedna, mjesecna, godisnja..ijaoooo da ti se smrznu sve kosti.
ljudi imaju sve krace fitilje, nitko vise nema smirenost, suzdrzanost, manire nekog sklada i finog ponasanja, postali smo pravi divljaci. mozda nismo postali nego smo takvi cijeli zivot, takvi po prirodi, a bonton nas je pokusao ugurat u neki obrazac koji bi zadovoljio formu.
bit ce da je tako iako se ja nadam da ce bit bolje, mora, jednom, nekad, negdje.
smirimo se, mozda upali ona stara udah izdah, prvo skoci pa reci hop..tko zna..trenirajmo, ja skupa s vama jer moj fitilj takoder zna biti kratak, al eto kad ne dogori ja sam sretna i ponosna na sebe. zalosno, al istinito.
ajde ajde, s malo dobre volje, osjecas se bolje
stay cool

A

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.