Ostale su samo kosti ...Snimio: Vanja Snimio: Vanja Snimio: Vanja Snimio: Vanja Snimio: Vanja Ispod remetinečkog rotora. Snimio: Vanja Možda se sjećate ovog majstora kantice boje? Na The Zidu, onom u Branimirovoj, je naslikao vrlo zanimljiv mural lica ... Preneseno sa bloga www.lonac.blogspot.com ... a sada je oslikao jedan od zidova ispod remetinečkog rotora i to vrlo impresivnim muralom. Zove se Lonac, osim sa kanticom spreja u ruci možete ga tu i tamo vidjeti i na CVjetnom kako svira didgeridoo ... a možete i posjetiti njegov još vrlo svježi BLOG na kojem možete vidjeti nekoliko fotki sa nastajanja ovog ribljeg uratka! |
Strogo kontrolirani opločnik |
Tratinčica i ostalo cvijeće za TitaSnimio: Vanja Vi malo stariji se sigurno sjećate onih poznatih stihova "Druže Tito, ljubičice bijela, tebe voli omladina cijela ...", poslije smo dobili i "88 ruža za druga Tita", no vjerojatno ne znate da je Tito imao (i još uvijek ima) i svoju tratinčicu. I to u Zagrebu, u Ulici grada Vukovara, ispred kućnih brojeva 222-224, kod knjižnice "Marin Držić", između Kruga i Vranovine. Snimio: Vanja Snimio: Vanja Detalj fontane. Snimio: Vanja 1982. godine je na tom mjestu uređen spomen perivoj "88 stabala za druga Tita" (uređenje parka: Dragutin Kiš), a postavljena je i fontana imena "Tratinčica za Tita" kipara Marijana Kockovića. Pokušao sam pronaći malo više informacija o njima, no o Marijanu sam pronašao samo ovu web stranicu, a Dragutinovo ime sam pronašao bez ikakvih dodatnih objašnjenja na listi hrvatskih arhitekata 20. stoljeća. Park je ovih dana pomalo zapušten (fontana ne radi, klupe su dijelom oštećene, opločene staze zarasle u travu ...), no još uvijek pruža ugodnu hladovinu uz uvijek bučnu i vruću Vukovarsku, a na nek način i iz pješačke perspektive sakriva niz velikih zgrada u Vukovarskoj što ju čini bližoj mjeri čovjeka. Sama fontana prema mom osobnom mišljenju baš i nije neka ljepota, sve da je i uređena, no, eto, kao i sam taj dio Vukovarske, dokument je jednog vremena u kojem je prevladavao takav stil. Neobičan dizajn klupe, jedinstven u Zagrebu. Snimio: Vanja |
Igre sa štangama na Jelačić placu |
100 godina zrakoplovstva u Hrvata: još 5 dana do velike fešte!Fotka preuzeta sa web stranice aero kluba Zagreb . Vjerujem da ste već čuli za veliku proslavu koja se sprema povodom stote obljetnice zrakoplovstva u Hrvatskoj, a koja će se održati u subotu, 28.08.2010. od 12h pa nadalje. Očekuje se mnoštvo zanimljivih letova i svih drugih zračnih atrakcija, od leta čovjeka šišmiša (!) preko zračnih akrobacija, aviona i helikoptera svih vrsta pa do glavne atrakcije, leta replike letjelice koju je prije točno stotinu godina konstruirao pionir zrakoplovstva Slavoljub Penkala, a sa njom poletio pilot Dragutin Novak! Detaljan program događanja koja će se dešavati u zraku, ali i na zemlji (od početnog razgledavanja letjelica koje će sudjelovati u programu pa do završnog rock koncerta nakon 18h) možete pogledati na web stranici ove zanimljive manifestacije, a OVDJE možete pročitati i članak iz "Večernjeg lista" otprije dva mjeseca u kojem se kazuje nešto više o pripremama za samu proslavu. No, kako ovaj blog uvijek ima namjeru ponuditi i nekakav uvid "iza zavjese", na nepoznatu stranu događaja, tako vam šaljem i LINK na tekst sa web stranice www.zrakoplovstvo.net u kojem se vrlo detaljno piše o počecima zrakoplovstva u Hrvata i to bez dlake na jeziku ... ... a kao dodatni "bombončić" ovdje je serija fotki izrade replike Penkalina aviona snimljenih pred mjesec dana. Stalni suradnik i prijatelj bloga, VT, posjetio je Marijana Ivančeka koji je, uz najpoznatijeg živućeg hrvatskog projektanta letjelica, Antuna Cvjetkovića (koji je 50-tak godina radio u avionskoj industriji u SAD-u), najzaslužniji što će se ta replika pojaviti na ovoj proslavi i koji ju je većim dijelom sam sagradio vlastitim rukama. Projektant Cvjetković nizom sitnih preinaka u originalnom projektu Penkalina aviona želi postići da se ova replika podigne do čak 3000 metara visine i ostane u zraku do 3,5 sata i od sveg srca se nadamo da će to i biti ostvareno na ovoj proslavi! Gornje krilo dužine 9 metara. Snimio: VT Elisa. Snimio: VT Upornjaci odnosno nosači gornjeg krila. Snimio: VT Pilotska sjedalica i palica za upravljanje. Snimio: VT Kotači. Snimio: VT Glavna ploča i nosači stajnog trapa. Snimio: VT Lakiranje nekih dijelova je tad još bilo u toku. Snimio: VT Gospon Ivanček na radu lakirajući elerone. Snimio: VT Rep na sušenju. Snimio: VT Panel koji spaja glavnu ploču i rep, također na sušenju. Snimio: VT Na kraju, još jednom zahvaljujem VT-u na fotkama, a njemu i GP-u i na stalnom dotoku informacija vezanih uz ovu temu! |
"Usmev, prosim!" ("Osmijeh, molim!") |
Ponovo u gradu! |
"Travnata" željeznička stanica |
Popodnevni sklekovi? |
Ovako nastaje reklamna kampanja |
Dom metalne ptice |
Najveći u gradu |
Gola ili obučena? |
Sklad boja |
< | kolovoz, 2010 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |