< | srpanj, 2016 | |||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Dobrodošli na blog koji je kreiran sa ciljem poticanja i omasovljavanja aktivizma u lokalnim zajednicama kroz kampanje putem društvenih mreža i socijalnih medija. Dana 29.01.2015. blog je prebačen na uslugu blog.hr zbog bolje dostupnosti i održivosti objavljenih materijala.
Poslije porodice koja je osnovna ćelija društva, drugo okruženje u kojoj mladi provode najviše vremena jeste škola. Zbog svog izuzetnog značaja i obaveze koju nosi sa sobom, školu prati i odgovornost da adekvatno radi s mladim ljudima, a sve u cilju što boljeg odgoja. Naravno, kada kažem škola mislim na sve uposlenike škole, od menadžmenta, pa sve do profesora, odnosno, nastavnika. Mnoga djeca se upravo u školi suočavaju s prvim obavezama što im predstavlja drugačiju situaciju od one na koju su navikli u porodici. Sve to može izazvati različite pojave kod učenika: bilo one pozitivne ili negativne. Djetetu kojem ranije nije bila usađena ljubav prema školi, učenju, pisanju, čitanju itd. može predstavljati problem što se naglo susreće s tim. Česte su situacije u kojima baš iz revolta djeca ne žele raditi to, nego ometaju druge kolege. Upravo to može biti početak agresivnog ponašanja koje može dovesti i do vršnjačkog nasilja. U kasnijem školovanju, kada učenik pređe s razredne na predmetnu nastavu mogu se desiti različite situacije jer učenik više nema učitelja koji ga nadgleda i prati njegovo ponašanje čitav dan. Sada to radi više nastavnika, ali u kratkom vremenskom periodu, tako da se i ne mogu primijetiti određene devijacije na pravi način. Učenik se u školi susreće s društvom koje mu često zna biti zanimljivije od situacije u porodičnoj atmosferi. Iako je prisutan i pozitivni vršnjački utjecaj, negativni vršnjački utjecaj može ostaviti katastrofalne posljedice po mladu osobu. To može dovesti do toga da učenik ne izgradi vlastite stavove, da stalno bude povodljiv, a to onda može dovesti i do mnogo većih problema. Škola kao odgojno-obrazovna ustanova mora raditi u skladu s njenim zadatkom kako bismo u budućnosti imali što manju stopu vršnjačkog nasilja. Vjerujem da nam je to svima cilj. Oznake: kolač, vršnjačko nasilje, negativni vršnjački uticaj |