Zbog krize sve je više ustupaka zakupcima, a cijene padaju
Agencija Zagrebačke banke Zane objavila je pregled cijena i kretanja na tržištu maloprodajnih prostora u četiri najveća hrvatska grada - Zagrebu, Splitu, Rijeci, Varaždinu i Osijeku.
Generalnitrend je smanjenje cijena zakupa, ali i sve veći ustupci zakupcima. Prosječne mjesečne zakupnine za prostore u trgovačkim centrima u Zagrebu kreću između 18 i 22 eura/m˛, a za trgovačke prostore u središtu grada između 35 do najviše, za najkvalitetnije lokale, 75 eura/m˛. Na high street lokacijama poput Ilice postižu se nešto više zakupnine, premda i na tim lokacijama znatno raste stopa nepopunjenosti prostora (13 posto), a posljedično i padaju cijene zakupa. U Splitu je u proteklih nekoliko godina sagrađeno više od 150.000 m˛ trgovačkog prostora. Najviše se odnosi na City one Split te Joker na Brodarici. Preostali trgovački prostor raspoređen je na trgovačke centre velikih retailera, robne kuće Prima u središtu grada te na trgovački prostor u središtu grada u kojem se nalaze međunarodni trgovački brendovi (robna kuća Zara s više od 4.000 m˛). U gradnji je Mall of Split na Mejašima, investitora Tulipan grupe, koji će donijeti novih 60.000 m˛, od čega 25.000 m˛ trgovačkog prostora nekretnine oglasnik Oznake: nekretnine oglasnik |
< | lipanj, 2014 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv