Nekretnine Rijeka

13.10.2011., četvrtak

Industrijska zona u Rijeci

U raspravi koja je uslijedila dominirale su teme izgradnje Zagrebačke obale i kontejnerskog terminala na Krku, a o dilemi treba li uopće graditi Zagrebačku obalu ili odmah planirati gradnju na Krku, progovorio je i župan Zlatko Komadina. Odustajanje od Zagrebačke obale, smatra župan, u trenutku kada je već poodmakla procedura odabira izvođača radova bilo bi vrlo diskutabilno, dok istodobno realizacija terminala u Omišlju zahtijeva gradnju novog mosta i pruge pa se može dogoditi da na dulje vrijeme ne bude niti jednog, niti drugog terminala.- Zagrebačka obala održat će kontinuitet rasta i razvoja Rijeke kao ozbiljne kontejnerske luke do izgradnje terminala na Krku, kazao je Komadina.

Mlaka industrijska zona
Raspravu o potrebi izgradnje Zagrebačke obale stanovi Kacunar dopredsjednik županijske Skupštine Marinko Dumanić ocijenio je posve deplasiranom jer je riječ o odavno ugovorenom poslu i aranžmanu sa Svjetskom bankom. Ne samo da Zagrebačka obala Rijeci nesumnjivo treba kako bi se ostvarilo planirano povećanje kontejner-Mladen Črnjarskog prometa, već bi i prostor nekadašnje rafinerije na Mlaki i dalje trebao ostati industrijska zona, točnije pozadinski prostor terminala na Zagrebačkoj obali. Time bi se znatno povećao kapacitet terminala, a kako je riječ o teretu koji ne zagađuje, ni građani ne bi trpjeli nikakve štetne posljedice, kazao je Dumanić.

Realizaciju prometnih projekata iz Studije mogla bi ubrzati promjena modela koncesioniranja, ocijenio je Alen Jugović s Pomorskog fakulteta. Kao primjer je naveo albansko davanje koncesije za kontejnerski terminal švicarskoj grupaciji na trideset godina, ali uz uvjet da koncesionar izgradi cestu i željeznicu. Mi radimo obrnuto - prvo gradimo terminal, ceste i sve ostalo, a tek onda tražimo koncesionara, rekao je Jugović, istaknuvši kako je stav Pomorskog fakulteta da izgradnja terminala na Krku nije jedna od mogućih varijanti, već neminovnost, zaključio je Jugović, s čime se složila i većina prisutnih riječima da jedino izgradnja velikog terminala na Krku otvara mogućnost da Rijeka jednog dana bude ozbiljna svjetska luka.
- 11:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2020 (6)
Siječanj 2020 (7)
Prosinac 2019 (2)
Listopad 2019 (5)
Rujan 2019 (22)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (22)
Lipanj 2019 (19)
Svibanj 2019 (23)
Travanj 2019 (19)
Ožujak 2019 (24)
Veljača 2019 (19)
Siječanj 2019 (12)
Prosinac 2018 (17)
Studeni 2018 (20)
Listopad 2018 (25)
Rujan 2018 (6)
Kolovoz 2018 (9)
Srpanj 2018 (7)
Lipanj 2018 (14)
Svibanj 2018 (12)
Travanj 2018 (7)
Ožujak 2018 (11)
Veljača 2018 (7)
Siječanj 2018 (9)
Prosinac 2017 (8)
Studeni 2017 (6)
Listopad 2017 (9)
Rujan 2017 (8)
Kolovoz 2017 (10)
Srpanj 2017 (9)
Lipanj 2017 (9)
Svibanj 2017 (9)
Travanj 2017 (8)
Ožujak 2017 (9)
Veljača 2017 (9)
Siječanj 2017 (9)
Prosinac 2016 (9)
Studeni 2016 (9)
Listopad 2016 (9)
Rujan 2016 (10)
Kolovoz 2016 (9)
Srpanj 2016 (9)
Lipanj 2016 (9)
Svibanj 2016 (9)
Travanj 2016 (9)
Ožujak 2016 (10)
Veljača 2016 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi