Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nekretninerijeka

Marketing

Industrijska zona u Rijeci

U raspravi koja je uslijedila dominirale su teme izgradnje Zagrebačke obale i kontejnerskog terminala na Krku, a o dilemi treba li uopće graditi Zagrebačku obalu ili odmah planirati gradnju na Krku, progovorio je i župan Zlatko Komadina. Odustajanje od Zagrebačke obale, smatra župan, u trenutku kada je već poodmakla procedura odabira izvođača radova bilo bi vrlo diskutabilno, dok istodobno realizacija terminala u Omišlju zahtijeva gradnju novog mosta i pruge pa se može dogoditi da na dulje vrijeme ne bude niti jednog, niti drugog terminala.- Zagrebačka obala održat će kontinuitet rasta i razvoja Rijeke kao ozbiljne kontejnerske luke do izgradnje terminala na Krku, kazao je Komadina.

Mlaka industrijska zona
Raspravu o potrebi izgradnje Zagrebačke obale stanovi Kacunar dopredsjednik županijske Skupštine Marinko Dumanić ocijenio je posve deplasiranom jer je riječ o odavno ugovorenom poslu i aranžmanu sa Svjetskom bankom. Ne samo da Zagrebačka obala Rijeci nesumnjivo treba kako bi se ostvarilo planirano povećanje kontejner-Mladen Črnjarskog prometa, već bi i prostor nekadašnje rafinerije na Mlaki i dalje trebao ostati industrijska zona, točnije pozadinski prostor terminala na Zagrebačkoj obali. Time bi se znatno povećao kapacitet terminala, a kako je riječ o teretu koji ne zagađuje, ni građani ne bi trpjeli nikakve štetne posljedice, kazao je Dumanić.

Realizaciju prometnih projekata iz Studije mogla bi ubrzati promjena modela koncesioniranja, ocijenio je Alen Jugović s Pomorskog fakulteta. Kao primjer je naveo albansko davanje koncesije za kontejnerski terminal švicarskoj grupaciji na trideset godina, ali uz uvjet da koncesionar izgradi cestu i željeznicu. Mi radimo obrnuto - prvo gradimo terminal, ceste i sve ostalo, a tek onda tražimo koncesionara, rekao je Jugović, istaknuvši kako je stav Pomorskog fakulteta da izgradnja terminala na Krku nije jedna od mogućih varijanti, već neminovnost, zaključio je Jugović, s čime se složila i većina prisutnih riječima da jedino izgradnja velikog terminala na Krku otvara mogućnost da Rijeka jednog dana bude ozbiljna svjetska luka.

Post je objavljen 13.10.2011. u 11:27 sati.