Veliki Bandićevi planovi za Tuđmanov trg
Jedan od onih koji je radio na projektu tunela je i profesor Ivan Dadić, bivši dekan FPZ-a. Kaže kako je gradnja tunela nužna kako bi rasteretili područje kojim dnevno prođe više od 15 tisuća automobila. - Projekt smo radili prema procjeni broja automobila koji se tim pravcem kreću i ovo je najbolje rješenje. Taj dio grada bi se tako oslobodio prometnih gužvi, jer bi se putovalo ispod zemlje i ne bi bilo kolona na semaforima - kaže Dadić. Dodaje kako bi gradnja bila brza i jeftina jer se ništa ne bi trebalo rušiti te kako to ne bi bio megalomanski projekt. - Osim toga, tunel bi donio, na razini -1 veliki šopping-centar, koji bi imao 400 parkirališnih mjesta. Priča bi bila daleko šira od samog prometa, i pridonijela bi početku uređenja Tuđmanova trga - smatra Dadić. Arhitekt Nenad Fabijanić, voditelj projekta “Integrirani grad”, koji se bavi istim prostorom, ne slaže se s Dadićem čiji je projekt detaljno analizirao. Po njemu je to loša ideja.Loša ideja - Za početak, to je prometno neracionalno. Ne bi se riješio prometni kolaps. Ovim projektom je Trg Franje Tuđmana zapravo doveden u pitanje. Riječ je o poslu u koji se razumijem i kojim se bavim i čvrsto stojim pri mišljenju da ovaj projekt ne bi trebalo nikada realizirati, već se mora posegnuti za nekim drugim, boljim rješenjima - istaknuo je Fabijanić, jedan od autora Integriranog grada stanovi Zadar Oznake: stanovi Zadar |