Vijesti za nekretnine, nekretnine

utorak, 27.09.2016.

Luksuzni hoteli pripremaju strategiju za privlačenje američkih i britanskih turista

U Hrvatskoj je lani bilo oko 300 tisuća Amerikanaca, a do početka rujna ove godine oko 266 tisuća.
Na stranim emitivnim tržištima još ne postoji percepcija Hrvatske kao destinacije za luksuzni turizam, iako je na tržištu već niz turističkih objekata s vrhunskom ponudom.
Njima pak nije lako poslovati u uvjetima visoke sezonalnosti te još slabe zračne povezanosti s tržištima poput američkog i britanskog, gdje postoji velik potencijal za privlačenje gostiju.
Brendiranje luksuzne ponude i repozicioniranje na tržištu stoga su osnovni ciljevi Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela, osnovane ovog proljeća
pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK), zbog čega je prošlog tjedna raspisan i natječaj za osmišljavanje imidža i vizualnog identiteta grupacije.
Hoće i Britance
"Cilj nam je nastup svih članova grupacije pod zajedničkim brendom, kako bismo osnažili nastup na stranim tržištima. Između ostalog posebno ciljamo na tržišta SAD-a i Velike Britanije, zbog čega smo se povezali i s Hrvatskom turističkom zajednicom i njihovim predstavništima na navedenim tržištima. Već imamo prve rezultate suradnje, jer su nakon prezentacija interes za Hrvatsku pokazali novi partneri, odnosno specijalisti za luksuzna putovanja", otkriva nam Antonia Urlić, koja pri HGK vodi Udruženje hotelijera i Grupaciju jedinstvenih luksuznih hotela. Američko tržište posebno je zanimljivo, ne samo zbog veličine (petina od 320 milijuna stanovnika SAD-a putuje u inozemstvo),
već i stoga što američki gosti posebno cijene destinacije s bogatim kulturno-povijesnim nasljeđem apartmani Istra

Oznake: apartmani Istra

- 10:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #