28

srijeda

srpanj

2021

Antonio, vruće mi je!

Sjećate li se one reklame za ledeni čaj: "Antonio, vruće mi je!" E, pa baš je vruće.rolleyes





Kako ide u onoj pjesmi: "Gori šuma, gori borovina! ( ne daj Bože), baš kao da sve izgara oko nas.






Ovoga ljeta moj sin je postao direktor novootvorenog hotela, pa sam imala tu povlasticu da se brćkam na bazenu do mile volje.




Ne znam kako vi, ali ja sam prije mogla satima biti na suncu, međutim s godinama to se svelo na nula minuta. Glava mora biti u hladu i najvažnije mi je da mi noge nisu ljiga bijele, nego onako taman da potamne.






Međutim, mogu vam reći ništa ne može zamijeniti oblutke, pljuskanje valova i miris mora.




Lijepo jeste pijuckati koktel u ležaljci pod suncobranom, ali ja sam shvatila da naše jadranske plaže ne može ništa zamijeniti. Vjerujte mi, ni u jednom trenutku nisam osjetila miris klora, ali poželjela sam se hladovine ispod borova.





Ove godine online su se mogli kupiti ludi kostimi u paru sa kimonom i ja sam, kao što vidite, kupila dva. Meni je drag ovaj sa animal printom, ali ovaj sa školjkicama je premeden.






Ponijela sam sa sobom i nove kostime i one stare od petnaestak godina.








Jednodijelne kostime nisam nikada voljela, ali sam shvatila da puno bolje pristaju ženi u godinama. Nekako, sve ono ružno se pokrije.




Kako vi provodite ove vrele ljetne dane? I koje je vaše mišljenje o kostimima dvodijelnim i jednodijelnim?cool





Samo se nadam da neću opet odsustvovati ovako dugo, pa iz kupaćih kostima u čizme
zujo



A do neke nove sezonske teme grli vas vaša Fashionisticakiss




Mah - mah
wave







Oznake: ljeto

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.