17

srijeda

veljača

2021

Sky Walk

Danas ću vam pisati o nečem vrlo zanimljivom, a modni izričaj će ostati u drugom planu. :)))))



Svi ste vjerojatno čuli za Sky Walk na Biokovu, iznad Makarske.



Ne tako atraktivno kao na Biokovu, dečki su pored ZIP LINE iznad Mostara montirali i SKY WALK.



U ovoj situaciji "zatvorenih granica" mnogi su se okrenuli unutarnjem turizmu, tako da je vikendom nemoguće pristupiti ovom adrenalinskom mjestu.





Pošto sam ja žena u godinama, a inače patim od vrtoglavice ( pred četvrt stoljeća sam vrištala u staklenom liftu u San Antoniu koji je išao na 230 metara visine), naravno da sam bila toliko hrabra samo prići ovoj "staklenoj stazi".




U sekundi smo odlučili iskoristiti miran sunčan radni dan, bez bure, a i dan se produljio pa je sunce zalazilo tek oko 17,30h.



Nedaleko od ovog mjesta, nastaje vjetropark, koji je još u izgradnji. Divan pogled na planinu pokrivenu snijegom i vjetrenjače, koje još ne rade.



A da vas malo nasmijem, kako su me zezali kad su se pojavili vatrogasci, da su došli zbog mene, jer su čuli da histeriziram.



Eto, ako vas put nanese, posjetite ovo mjesto iznad grada.



Kao što vidite za obilazak sam odjenula kožnu jaknu i kožne hlače. Vrijeme je bilo ugodno i nisam trebala nikakav šal niti kapu.



Javljam se uskoro sa novom modnom idejom.



A do tada grli vas vaša Fashionistica





Mah - mah

15

ponedjeljak

veljača

2021

Pepito ili "houndstooth"

Pepito je na modnoj sceni uvijek preživljavao pored svih udarnih modnih ideja.




Taj dezen je jako zahvalan, jer ga se može "prislanjati" uz sve moguće boje.




Najčešće ćete vidjeti kombiniranje sa crvenom.



Međutim, ako pokušate sa žutom, vidjet ćete da je efektna kombinacija.


Ja sam probala sa mnogo toga, a vama ću pokazati sa crvenom i žutom.




U jeziku mode koristi se pojam "houndstooth", što bi značilo "pseći zub", jer kada je u krupnom uzorku, pepito zbilja podsjeća na zub.




Još nekoliko zanimljivosti o ovom uzorku.
Tkanina u pepito dezenu je svakako poznata od davnina, kada su je uglavnom nosili pastiri u vidu ogrtača. Krenula je svoj put širom svijeta i postala trend za elitu i aristokrate i postala simbol bogatstva koji su prvo usvojile engleske dame visokog društva. Pepito dezen podrazumijeva svima dobro poznatu kombinaciju crnih i bijelih kockica na vunenoj tkanini, bilo da su one sitnije ili krupne.





Dok jedni tvrde da je ovaj dezen nastao u Škotskoj početkom 18. stoljeća i da su ga izmislili pastiri, drugi navode da je ime dobio u Njemačkoj po legendarnoj španjolskoj plesačici iz 18. stoljeća - Pepita de Oliva Litho. Ona je plesala na dvorovima njemačkih plemića, gde je često nosila garderobu pepito dezena, pa su ovaj dezen, u to vrijeme nepoznat za njih nazvali upravo po njoj!




Eto, dragi moji, to bi bilo nekoliko ideja za proljetne dane, koji nam uskoro dolaze,

A do sljedeće modne ideje grli vas vaša Fshionistica

Mah-mah




04

četvrtak

veljača

2021

Neutralne boje

Ne znam kako vi, ali meni se jako sviđa trend neutralnih boja.




Naročito za nas "zrelije dame", a bo'me ni muškima nije na odmet malo nježnih nijansi uz lice. rolleyes




Kada bih ušla u neku trgovinu, jednostavno bih kao magnetom privučena išla ravno na police sa bež i krem bojama.yes




Ja vam dajem nekoliko ideja kako možete kombinirati.
cool



Sve ovo što vidite na meni nije skupo.belj



Mislim da je svaki komad otprilike oko 80 kn, osim ovog teddy kaputića, koji sam dobila pod bor pred tri Božića i znam bo'me da je bio jako skup.
rolleyes



Neutralne boje se mogu ponekada razbiti sa nekom jarkom bojom.



A može i sa crnom.



Nadam se da sam vam dala nekoliko inspirativnih ideja.




Nedavno sam bila inspiracija jednoj djevojci iz Amerike i bila sam počašćena kada je navela da je za odjevnu kombinaciju našla inspiraciju na mom Instagramu.



Moramo u ovim vremenima zabrana pronaći sitne radosti, a ja ih pronalazim u odijevanju i odlasku na kavu na otvorenom. Ipak se trebamo čuvati.



Do sljedećih modnih ideja grli vas vaša Fashionistica




Mah - mah















<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.