19

utorak

siječanj

2021

Vremena prilagodbe

U ovim vremenima, evo brzo će biti godina dana, najvažnije je bilo prilagoditi se.




Prihvatiti da moramo ograničiti slobodu kretanja, da nema proslava u restoranima, da kupovina odjeće više nije prioritet ili da ne zarađujemo kao što smo prije zarađivali.




Moja svjetlost na kraju tunela je cjepivo koje polako dolazi do svih nas, pa će tako jednoga dana doći i poziv na moju adresu.




U ono vrijeme kada smo bili totalno zaključani u kuće, mi smo igrali razne društvene igre i gledali tv. A kada smo počeli izlaziti odlazili smo na obalu rijeke i razna izletišta.





Tako radimo i danas. Izbjegavamo zatvorene prostore, odemo na rub grada na naše male planine, napravimo Snjegovića ili se provozamo do neke puste plaže...



Svaki vikend željno čekamo da ga iskoristimo kao mali godišnji odmor. Radujemo se sitnicama i zadovoljavamo malim stvarima. Zapravo, moja obitelj i ja smo i prije bili skromni, a sada to radimo na drugačiji način.



Ja se samo nadam da ću se sačuvati od zaraze i jednoga dana ovo će biti dio povijesti, pa ću pričati svojim unucima, kao što sam i ja slušala od bake i djeda slične priče.



Kada idete na snijeg, najvažnije je imati dobru čizmu koja glavu čuva i jaknu koja grije sve do koljena /hahahha/






Eto, od vaše Fashionistice malo da me ne zaboravite i kao napomena da se i na snijegu možete s nekim detaljem modno označiti /hihih/



Do skorog novog javljanja mah-mah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.