05

srijeda

kolovoz

2020

Art Festival Zen Opuzen Street

Dragi moji.
Iako je moda moja vječna tema, ovaj put imam nešto drugačije.
Ne znam da li ste čuli za Zen Opuzen Street Festival.... Ja jesam i moram to podijeliti s vama. Ako vas put nanese južnije, obvezno svratite i pogledajte.





Festival je startao na inicijativu lokalne neprofitne udruge Santa Valerio, a prometnuo se u jedan od najinteresantnijih vizualnih festivala u regiji. Na pola puta između Splita i Dubrovnika, u predivnoj Neretvanskoj dolini ovaj festival odličan je spoj prirode i umjetnosti.






Ovogodišnja situacija nije spriječila organizatore da dovedu velike hrvatske umjetnike. Miro Petković, Modul Osam i osječki umjetnik Nikola Faller napravili su impozantnu mandalu u pijesku koja je već postala zaštitni znak ovogodišnjeg festivala.



Cilj ovog Uličnog festivala je oživljavanje starih oronulih, čak napuštenih kuća.





Opuzen je mali tihi gradić između Dubrovnika i Splita, u dolini Neretve.






Bila je nedjelja, ulice su bile puste, samo bi poneki dječak naišao na biciklu ili je zamirisala zalivena domaća kava kroz otvoren prozor neke kuće.


Iako je bilo nesnošljivo vruće, zidovi uskih starih ulica pružali su utočište u hladu, pa sam tako prošetala kroz sve ulice.



Opuzen je pitomi gradić sa mnogo uskih kala i velikim trgom, gdje je lijepo u večernjim satima sjediti i družiti se.



Gledajući ove umjetničke izvedbe u vama se budi divljenje. Osjetite želju umjetnika da svaku oronulu kuću odjene u ljepšu odoru kao Pepeljugu.



Meni se sviđa ideja s muralima u svim gradovima, samo što se Zen Opuzen izdvojio sa svojom idejom.



Zanima me što vi mislite o muralima....




A do vaših komentara maše vam vaša Fashionistica











<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.