02

utorak

lipanj

2020

Ljubičanstveno

Gdje ste, ljudi moji?!
Kako ste pregrmjeli ovu apokalipsu?





Nećete vjerovati, ali ja sam to podnijela ljubičanstveno.
Nisam iz stana izašla 50 dana, a proletjeli su kao 50 sati.




Kupovala sam stvari online i umirala od straha kad bi mi stigla roba na vrata. Kutiju bih uzimala s rukavicama i trošila litre dezifenkta. A onda bih se slikala i u photoshopu birala egzotične kuće i "ubacivala sebe" i uljepšavala sebi karantenu.




Jedna od tih kupnji bile su i ove lila papuče. Prvi dan kada se krenulo sa "popuštanjem", provozala sam se s autom do šetnice na rubu grada i napravila nekoliko fotki.





Ja stvarno volim modu i boje i jedva sam čekala da krenu moja mala putovanja na kavu na plaži.






Onda sam kupila ovaj prekrasni lily sakoić i naravno izašla opet negdje na rub grada, gdje nije bilo puno ljudi, da bih napravila ideju za dnevni outfit.




Voljela bih da mi napišete u komentaru, osim dojma kako vam ovo izgleda, kako ste preživjeli ovo "zaključavanje"....



A do tada grli vas i ljubi vaša Fashionistica







Mah-mah







Oznake: moda

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.