22

petak

studeni

2019

Koža - na koži

Ako niste nabavili neki komad odjeće od kože, morate to odmah uraditi.



Ja sam vam prije imala dojam da sam debela i glomazna u kožnoj odjeći. Međutim, sve zavisi od kroja. A bo'me i malo povišena peta odigra veliku ulogu.



Ove sezone hit su nogavice na gumu. A onda sam zamijetila da mnogi podignu nogavice i evo, i ja sam to uradila i sviđa mi se. A vama?



Ova bluzica je isto tako hit. Kažu, da su se modni tvorci zakleli da se nikada više neće ponoviti "over size" odjeća ( sjećate li se Krystle (Linda Evans) i Joan Collins kao Alexis Carrington), niti rukavi koji su sličili odjeći na dvoru. No, evo - ove sezone svi koji su modni trendseteri sličili su na njihno Ova bluzica ima tzv "puf" rukaviće i morate priznati, slatki su.



Također, hit su i kožne košulje, sa dugim rukavima ili kraćim na gumu. I to mi nije loše. Slažete li se tu?




Moram još dodati da se radi o umjetnoj koži.
Prvu umjetnu kožu sličnu prirodnoj počela je 1958. proizvoditi njemačka tvrtka Konrad Hornschuch pod trgovačkim nazivom skaj; u nas se taj naziv uvriježio kao istoznačnica za umjetnu kožu.




A za kraj, vama maše i pozdravlja vas vaša Fashionistica





Mah-mah



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.