23

srijeda

listopad

2019

5 i 9 nije 59, nego 14!

Koji je danas dan? Nije bitno, rođenDAN je!!!




Nije svaki dan rođendan, a ja obožavam taj dan. Slavim ga danima.




Crno-bijela kombinacija nikada ne može biti pogrešna. Barem se nadam da se slažete sa mnom.



Vremena su se tako promijenila. I meteorološka i ona vremena oko nas. Na samom rubu listopada ja trčim po plaži i zbilja je vruće. A i usred jeseni mogla sam kupiti novi kupaći kostim.




Nisam ja baš ljubitelj jednodijelnih kostima, jer mi se ne sviđa onaj osjećaj teškog mokrog materijala "oko bubrega". Ali, ovome nisam odoljela.




Eto, ljudi moji. Idemo dalje.



Grli vas vaša Fashionistica



Mah-mah





Oznake: plaža

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.