24

četvrtak

siječanj

2019

Haj'mo malo o snijegu

Volim ja ovu bijelu čaroliju.



Popnemo se, moja obitelj i ja, nedjeljom na malu planinu ( do 1000m ) i pronađemo 'cijeli grad' izašao na snijeg.



Nevjerojatno, kako ta bjelina i sunce budi u čovjeku isto ono dijete koje se raduje i vatrometu.



Ja imam osjećaj da je pao samo za mene i budi u meni nježnost, baš kao što je nježna i ta bjelina snijega.



Primijetila sam da sam ove zime stalno imala neki komad odjeće u crvenoj boji. A onda sam se sjetila jednog blogera koji planinari, kako uvijek odjene nešto u jarkoj boji. Mogu vam reći - pametno. Prirodu treba poštovati. Kažu, u sekundi se pojavi tamni oblak i nosi sa sobom nevrijeme. Eto, da je zatrebalo, mene bi lako ugledali
nut




Ovoga Snjegovića smo pronašli. Netko ga je izgradio drugačijeg nego se Snjegović inače radi. Ovaj je sjedio i bio mi je cool.




Eto, dragi moji, ove zime nismo morali ići u Austriju ili Sloveniju. Imali smo ga i mi na jugu.




Do sljedećeg izleta vas grli vaša Fashionistica.



Brrrrr....mah-mahmahwave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.