07

ponedjeljak

siječanj

2019

"Šaptač ženama"

Eh, dragi moji. Prođe sve, a vrijeme tako brzo leti, da će dok pucnemo prstima, već doći i novi Advent. Ovaj put sam u Zagrebu posjetila i Park Maksimir, jer sam čula da ima lijep Advent.



Lijepo je i ugodno u večernjim satima. Prošetala sam ukrašenim parkom, a sve me me jako "na prvu" podsjetilo na imanje obitelji Salaj.




Zabundala sam se u svoju pinky bundicu i k tomu dodala debeo džemper i šal.



No, ovaj kraj godine ja sam "zašećerila" sa jednim susretom. Ne znam da li se sjećate kada je izašla naša knjiga "I ja imam post". Tada je veliku ulogu u svemu, pored @Sjedokosog, odigrao tadašnji urednik @Ribafish. Poslije promocije sve je postalo drugačije, jer smo se svi vidjeli uživo. Super je to bilo kada smo se u Domu Europe upoznavali. Išlo je to ovako:

-"Ribafish, Domagoj"
-"Sjedokosi, Boris!"
-"Bolji zalet, Novela!"
-"O-da životu!- Daca"....itd.itd.




Naravno, onda smo si na FB postali i prijatelji, razotkrivši svoje stvarno ime. Tako sam postala puno bogatija i neizmjerno zahvalna i sretna što sam blogerica na https://blog.dnevnik.hr/.


Za kraj 2018.godine odabrala sam ono najslađe: kupila sam knjigu "Šaptač ženama" od našeg blogera @Ribafish. Onda smo se našli u "Ledenom parku" na Tomislavcu. On, onako prehlađen, sa osmijehom koji "kupuje" i najvećeg mrguda, raširio je svoje ruke, pričao i rastapao malu tremu.




Uz kratku pričicu "s nogu" (jedva je čekao da ide doma), poslikali smo se i dobila sam posvetu.



A sada, kada su svi tulumi i skitnje prošli, uz topli čaj i dekicu, na red je došla i knjiga.



Preporučam knjigu, jer je baš zabavna.



A do sljedećeg javljanja, grli vas vaša Fashionistica
Mah-mah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.