19

ponedjeljak

studeni

2018

Došlo vrijeme da se zabundamo

Eh, dragi moji...odavno se nismo čuli.
Juri tamo, juri 'vamo....vazda' na drumu.
A drumovi se ponegdje i zabijelili.
Ja bih danas malo da nam tema bude obuća ili "čizma koja glavu čuva".




Može rokerski, a može i drugačije. Jednom sam slušala modne savjete i rekli su kako treba biti vrlo oprezan s bijelim čizmama. To je uvijek hod po rubu oštrice kiča. Eh, sad--- da li mi je uspjelo da nije kič...



Već neko vrijeme moderne su "čarapaste" čizmice. Jedne takve sam pronašla u Italiji na sniženju u "Zari".



Obožavam ovo vrijeme. Odjeća je postala sredstvo za maštu, sve je dozvoljeno i sve je IN. Samo treba biti hrabar i kombinirati. Evo, i ove čizmice sa kojekakvim ukrasnim metalnim detaljima su super.




Joj, imala bih vam toliko toga pričati. Obuća? Ma, ne! Godinama sam željela posjetiti Nin. Tamo nikada nisam bila. Ove godine slavila sam rođendan u blizini Nina i posjetiila sam ga. Naravno, u cipelama koje mogu poslužiti i kao topla čizma.




I za kraj još jedne čizmice. Kupila sam ih u Zagrebu za 50 kuna i obožavam ih. Udobne, a mogu se nositi kroz sva godišnja doba.



Za kraj: u listopadu sam slavila 58-i rođendan.
Obvezno ga slavim u SPA.
Želite li malo sličica kako se brćkam?
Čujemo se uskoro ....hihi...




Mah - mah

Grli vas vaša Fashionistica


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.