26

ponedjeljak

veljača

2018

Malo o prohujalom Valentinovu

Kad 'listate' po internetu, uoči Valentinova najviše vam iskaču putovanja za karneval u Veneciji.



Ja sam odlučila poći tamo po četvrti put, jer svaki put je to drugačiji doživljaj.




Kad sam se pakirala, nisam se mogla odlučiti za svečane haljine za Valentinovsku večeru.



Tu dvojbu sam odgodila, jer sam znala da haljina neće biti problem, jer ću je pronaći online.




Za ovo proljeće hit će biti sve nijanse ljubičastih boja, pa sam ja odjenula kaput u toj boji, sa nježnim dzemperom. A prvi put u životu odlučila sam se na beretku i ...preživjela. Hihihi...




Godinama sam u Veneciju odlazila katamaranom "Prince of Venice", no ove godine bio je to drugačiji doživljaj: autom do gradića Mestre, nadomak Venecije.. Tu smo pronašli pristojan hotel odmah u blizini kolodvora. Tako da smo do Venecije pošli vlakom. Još jedno kratko i slatko iskustvo. Baš sam se poželjela vlakova, ali ovi su zastrašujući: kroz male postaje projure kao spejs šatl sa 200 i više km/h.




Najljepša kava u Veneciji /po mom ukusu/ pije se u fantastičnoj atmosferi "Hard Rock Cafe"-a.




Za večernji outfit odlučila sam se za svečanu haljinu "Camron".






Pa, i ako niste zaljubljeni, tog dana se morate osjećati zaljubljeno.



Ja obožavam putovati. I uvijek se kući vraćam sa punom torbom energije za one obične dane.




Eto, nadam se da vam nije bilo dosadno. A usput možete nadoći na ideju kako se osvježiti nekim kaputićem ili kapicom za nadolazeće proljeće.




Oporavak nakon operacije je potrajao i zato me nije bilo dugo na blogu.

Sve vas grli vaša Fashionistica




Mah - mah

Oznake: Putovanja

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.