26

četvrtak

listopad

2017

Moj ribar i ja

Krenem ja tako na put prema Vodicama.




Kad idete s juga, morate proći pored Primoštena.




Primošten je na novouređenoj rivi pored stare kamene kolone gdje su se nekada privezivali stari ribari postavio spomenik ribaru. Kip je postavljen 1.lipnja 2016. i vrijedan je 185 tisuća kuna. Mene je oduševio.



Dok sam na obližnjoj terasi kafića uživala u sunčanom danu i ukusnom espressu, gledala sam kako marljivi ribar, predstavnik mukotrpnog rada kroz tešku povijest, krasi prelijepu šetnicu u Primoštenu.



Ne znam zašto, ali bila sam malo i tužna. Likom me jako podsjećao na moga tatu, koga više nema, a ima i nešto u njegovom pogledu, kao da mi je bez riječi pričao o kruhu sa sedam kora.



Za sljedeći put pripremam još jednu poslasticu iz Primoštena.



Ah, da...odjenula sam obični crni sako i suknju sa smeđim piton-printom. Ali, zar je to bitno, kao gledate ovu predivnu statuu u spomen na težački život ribara u prošlosti.


Grli vas vaša Fashionistica



Mah-mah


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.