30

srijeda

kolovoz

2017

Marco Polo i ja

Htjela sam ja odjenuti novu crvenu omiljenu haljinu, ali bih uz nju trebala elegantne sandalice.



No, za susret sa Markom Polom na Korčuli to bi bilo previše.




Odjenem ja tako laganu ljetnu haljinicu boje breskve, espadrile i sjednem na katamaran za Korčulu.




Korčula me vraća petnaestak godina nazad kada sam čekala nalaz sa patologije i imala maloljetnog sina.




Priznat ćete - ni malo lijepa uspomena.





Korčula me ponovno fascinirila sa svojom elegancijom, tišinom, promenadom....Imala sam osjećaj da se snima neka ljubavna serija.




Čudne su mi te priče da nam se talijani smiju što si pripisujemo Marka Pola i njegovo mjesto rođenja - Korčula.



Čak zli jezici govore da je rođen i živio u Veneciji. Ma, baš me briga. Ja sam uživala u njegovom putovanju i otkrićima.


Brzi brod stalno je dovozio puno turista, koji su dolazili u obilazak, a u večernjim satima stigli su i oni sa kuferima.




Putovanje preko Pelješca je baš suvišno, dugo i definitivno jedva čekam most.





Neka vam ovaj post bude ideja za sljedeće putovanje, a modni izričaj je tipično ljetni.




Sa krovova staroga grada, grli vas vaša Fashionistica



Mah - mah












<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.