09

ponedjeljak

siječanj

2017

Slojevito, slojevito...

Kad sam pisala zadnji post mislila sam da ne može biti hladnije. Prosinac u Zagrebu je bio za plakati. Suze su same išle i smrzavale se na obrazima. Ali, sve bih opet ponovo. Zagrebe, volim te. No, ja sam za kraj tog mjeseca otišla u totalno drugom smijeru: na jug u Budvu.



Ako niste bili u Budvi, to morate učinti jednom u životu. Crnogorci su pravi profesionalci: ljubazni i gostoprimljivi. Na trgu nas je bilo nekoliko tisuća, ali ni u jednom trenutku nije bačena petarda ili nešto. Ljudi bukvalno uživaju u ispraćaju stare godine i pjevaju.



Ah, da...zaboravih reći da sam odmah odjurila ispratiti zadnji zalazak sunca u staroj godini. Neprocjenjivo. Tako punim baterije. Volim se igrati i loviti njegove zrake..



Pješčane plaže ne volim, Ali, u zimskom periodu obožaam gaziti po suhom pijesku.




Tamo na onoj gromadi u moru, kažu ljeti radi restoran i da je predobro otići brodicom na večeru. Restoran se nalazi u debeloj hladovini. Tko bi rekao!




Ovu bundicu sam kupila da bih u njoj ispratila staru godinu. Hlače su iz "Lidl"-a, 'Esmara', a čizmice "Leonardo", sa animal printom, kožne, udobne i tople. Torbica je "Lovely bags".




Eto...bilo je dobro dok je trajalo, ali je završilo loše. Vratila sam se s gripom. Poklon za Novu 2017. A ja vama dragi moji želim da budete uvijek zdravi i nasmijani. Grli vas vaša Fashionistica

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.