20

srijeda

travanj

2016

Proljeće u meni

Proljeće u nama budi onu našu "divlju" stranu: želju da se nešto događa, želju da se pokrenemo, da dišemo život punim plućima, da obojamo svaki dan drugom bojom. A ja sam zaskočila na ...motor.



U kosi mi se miješao jugo, i to - hladan; miris mora i sunčeve zrake.



Odjenula sam udobne pantalone i lagane tenisice, a ovaj, meni predragi, sakoić sam kupila u "Tally Weijl".




Ne znam da li ste zamijetili da sam se potrudila uskladiti boju naočala i torbe....hihi





Eto, samo još jedna ideja kako se snaći u varljivim proljetnim danima, kada su jutra hladna, a dani vrlo vrući.




Ovaj put, motoristički pozdrav: broom-broom, a ne mah-mah. Grli vas vaša Fashionistica



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.