15

ponedjeljak

veljača

2016

S Camelom u Puli

Kad kažem Istra, mislim na Umag, Pulu, Rovinj, Poreč....




Kad kažem Pula, pomislim na ljeto i rijeku turista.




I onda se ja usred zime nađem u Puli, odjevena u camel kaput.



Na putu za Pulu, prolazeći kroz Rijeku, samo dan prije Riječkog karnevala, u "Tower centru" kupila sam ovaj šešir. Bila je to ljubav na prvi pogled.


Trebao se dogoditi susret sa @Melom i @Zvonkom..... Čekajući njih čavrljala sam sa James Joycom ....hihi



I onda shvatim: da žene rade, a ja živim penzićki život i da nam se vremena ne poklapaju....



Malo sam tako u novom camelu iz H&M proskakutala po Puli, a onda se zaputila u Ljubljanu i Zagreb, gdje su me čekali novi susreti sa blogerima.




Do modnog zapisa iz Zagreba grli vas vaša Fashionistica..... Mah-mah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.