21

petak

kolovoz

2015

Večer poezije sa @ Dinajina sjećanja

Još miriše ljeto i tople su večeri, pa sam za ovu večer poezije u Počitelju " Rijek iz kamena " sa @ Dinajina sjećanja odabrala svilenu žutu haljinu.



Što je ljepše: grad od kamena ili večer u kojoj su, kao iz pipe, curile pjesme o kamenu, vinu, domovini....



Kako je ovo blog o modi, ja sam iskoristila grad od kamena i za photo session, ali neće nedostajati i foto zabilješke o večeri poezije.




Susret sa @ Dinajina sjećanja uljepšao je kraj ljeta, koji nam je zakucao na vrata sa svježim noćima.




Evo i nekoliko fotki s prekrasnog izvora poezije.

Anita Martinac je odrecitirala dvije pjesme, kao i mnogi drugi divni pjesnici.

A ja bih osobno izdvojila pjesnika Ivana Bakovića, koji je odrecitirao srcolomnu pjesmu posvećenu rudarima koji su poginuli u rudniku Raspotočje.




Tako sam vam o sebi otkrila, da - ne samo da volim modu i pisanje priča, nego sam od malih nogu voljela i poeziju.






Iz drevnog kamenog grada Počitelja maše vam i grli vas vaša Fashionistica














<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.