Jutrima osunčanim sam te dočekala,
poput dunja čiji se miris širio,
nošen mislima i osjećajima,
podsjećajući na bakine skute,
na djetinjstvo, prvu ljubav, mladost.
Dunja, zrela i mirišljava,
na ormaru, u toplini sjećanja,
kao svjetionik moje duše,
kao znak moga srca.
Ugostila sam te u sebi,
okupala te čarobnim bojama i mirisom,
snove ti uronila u jesen,
mislima te svojim obavila,
kišu ljubavi prosula po nama i ostavila trag,
mirisni trag dunje, da nas sjeća na naše vrijeme,
prije nego prestanemo
trajati i odemo u vječnost.
Tebi sam podarila sebe,
miris svojih snova i ljepotu trenutka
uokvirenu ljubavlju
mirisne dunje.

Čitajte stihove kao poeziju, kao moj izričaj, ne kao moj život. Stihovi koje pišem nemaju uvijek veze sa mojim stvarnim životom. Oni su tek trenutak zabilježen u vremenu, inspiracija koju ne crpim isključivo iz svog života, nego iz realnosti koja me okružuje!

Richard Clayderman - Ballade pour Adeline

Mirisni tragovi u meni

Miris zrele Dunje


"Posrnut ćete, ali nećete pasti; a ako se i desi - izuzetan slučaj - baš i sam pad, nećete se povrijediti nego ćete, čim se pridignete, produžiti mirno i bodro svoj put. Različiti ste od svega oko sebe, sve vam prijeti i sve vas ugrožava, ali vam se ne može ništa zlo i nepopravljivo dogoditi, jer u vama, od začetka vašeg, živi skrivena i neuništiva iskra životne radosti koja je moćnija od svega što vas okružuje. Samo ćete cijelog vijeka, sve do posljednjeg daha, patiti zbog svog neprirodnog položaja u svijetu u koji ste bačeni. Tako se može reći da vam je, kroz sve mijene i obrate dugog života, dvoje zajamčeno i osigurano: duga patnja i sigurna pobjeda."






srijeda,10.01.2007.




MEME

Dobila sam zadatak od drage mi blogerice Festina Lente, da napiŠem meme. Iskreno, nemam pojma što zapravo znači ta riječ meme, nisam se niti trudila istraživati, jer sam shvatila da trebam napisti pet stvari koje o meni niste znali i navesti pet web aplikacija koje su mi promijenile život i onda "meme štafetu proslijediti ostalim blogerima, odnosno na slijedećih pet adresa, po svom izboru.
Zadatak nimalo lagan. Trebam dobro razmisliti o čemu ću pisati jer me mnogi blogeri dobro poznaju. Vrijedi pokušati!

Pa, idem hrabro, na prvi meme!

Nešto što niste znali o meni! Moram biti iskrena, pa među tolikim stvarima i događajima izdvojiti ono nešto što je najupečatljivije i najviše otkriva mene, zapravo što je svojstveno meni, a vi niste to ni znali, a niti mogli naslutiti.

1. Jako sam emotivna, prava romantičarka i sanjar. Na krilima mašte često znam odlutati u neke ljepše svjetove, trenutke prostore...Nepopravljivi sam romantik i svoje osjećaje pretačem u stihove, jer se njima daleko lakše izražavam, nego prozom, mada, pišem i prozne tekstove, neki kažu, čak,vrlo uspiješno, ali, moj odabir i opredjeljenje ipak ostaju stihovi. U njima se pronalazim. I još uvijek čitam bajke, legende i mitove, uživam u tome. I znam zaplakati, često, kad gledam neki film ili pročitam nešto što me pogodi.

2. Mrzim "lance sreće", zapravo ih se užasavam i bojim. Da užasavam, jer kako sam po prirodi osoba koja sve svoje obveze izvršava, tako bih trebala i te lance sreće "proslijeđivati" dalje, ali, ja u te priče ne vjerujem, i ako ne znate tko je prekinuo neki vaš "lanac sreće" onda sad znate, to sam bila JA. Jedina "pošta" na koju nikad ne odgovaram su "lanci sreće" i molim vas, nemojte mi ih više slati smijeh(ovaj meme ne smatram lancem sreće, nego mi je čak i simpatično, za bolje upoznavanje).

3. Mrzim laž. Ako želite biti samnom u bilo kakvom kontaktu, onda vas molim za istinu i iskrenost, ma kakva god ona bila. Recite mi svoje misljenje i stav iskreno, jer, budite sigurni, ja vama svoje hoću i mada znam da to neki ne vole, pa se naljute, ja se ne mogu promijeniti. Znači,
"Dalmatinka bez dlake na jeziku". Ali, ako pogriješim, onda se ispričam i tražim oproštaj, kao što i sama znam opraštati. I ne znam se naljutiti, jer osjećaj mržnje i ljutnje (one prave i dugovječne) ne poznajem, u trenutku kad se osjetim povrijeđenom, samo zaplačem, a nikad se ne osvećujem. Onome tko me povrijedio, dovoljna je kazna što će sigurno osjetiti grizodušje. Istina, reagirat ću burno u prvom trenutku, ali poslije, moja ravnodušnost će biti dovoljna. I nisam zlopamtilo.

4. Mrzim snijeg u gradu. Oduševljavam se hodati satima po snijegu u prirodi, dubokom, škriputavom, pa onda negdje sjesti, popiti topli čaj, gledati u otvoreni plamen kamina, ma sve u stilu sa mojim romantičarskim duhom... Ali onaj crni snijeg u gradu, koji se nakon sat vremena pretvori u bljuzgu, uh, mrzim i najradije niti ne izlazim vani po takvom vremenu.

5.Pored stihova koje pišem i čitam , imam i još jednu "strast", a to je fotografija.

Drugi meme, pet web aplikacija koje su mi "promijenile" život:

1.Blog, jer sam putem bloga stekla puno novih prijatelja i poznanika i jer svoje stihove i emocije sada mogu podijeliti i sa vama.

2. E-mail, odnosno elektronska pošta, prva stvar koju ujutro napravim, kad se konektiram na net je pregled elektronske pošte i naravno, odgovaram na nju, makar kratko, ako nisam u mogućnosti da napišem dulji odgovor.

3. Forumi su mjesto gdje mogu pisati svoja razmišljanja i eto, ima ih nekoliko, na kojima sam registrirana i redovna.

4. Tražilice, pa eto, uglavnom koristim Google i volim istraživati, volim se stalno educirati i mislim da preko ovog pretraživača zaista mogu pronaći sve što me interesira.

5. Web stranice grafičkog dizajna, kao i programi za uređenje slika, jer radim neke svoje uratke na fotkama u programima "Adobe Photoshop", "Corel Paint Shop" i "Macromedia Fireworks"


Eto, toliko od mene. Sad je vrijeme da predam meme štafetu slijedećoj petorci. Ukoliko je netko već dobio meme, ili ga iz nekog razloga ne želi napisati, neka mi se javi, proslijedit ću nekome drugom. I molim vas, bez ljutnje, što sam odabrala vas, sve se može ispraviti i promijeniti.

Meme štafetu dalje predajem:

1. Auroraisa
2. Erin
3. Ledy Nada
4. Mladen
5. Tigar33


Moj banner:






"Lako je perje pustiti, ali nije ga lako natrag skupiti.
Lako je zapaliti požar ljubavi,
ali tko ga nije spreman uzvraćenom ljubavlju gasiti ~
neodgovorno se poigrava.

Ne reci nikad nikome da ga voliš ako znaš
da ćeš svojom izjavom u njemu probuditi lavinu ljubavi
od koje ćeš pobjeći.
Jer, ranu koju ljubav otvara
samo ista ljubav moze poviti i izliječiti.".....

F.L.