Doba od RE VO LU CI JE

Dragi Vranjo!

Dosta je bilo zajebancije, iđemo malo se uozbiljit i poradit na komunikaciji i teleportaciji, oće reć na našen pričanju, porukama i otin telepatijama. Ja ti Vranjo od telepatije ne znan živit.

Daklen Vranjo, il op, il trop. Jema tj. ima da me svaki dan bombardiraš ili bombarduješ, kako oćeš, da rečen, kako ti je lipše… Daklen nisan dovršila misao… ima da me svaki dan razveseliš s baren nekih stodvajst poruka, tako da ti ja letan po kući ka muva bez glave i poredin sav ovaj nered koji se nagomila otkad je mater otišla. Bez ti stodvajst poruka, ja ti očajavan ka tužna ovca i zdvajan voliš li me, il me ne voliš, pa čupan kose i naričen. Brate moj lipo me je grdo vidit taku svu unezvjerenu. A tek kad počnen razbijat jabuke o zid. Bože!!!

I kad mi pošalješ ti stodvajst poljubaca i srdaca i sličica i porukica i tepanja i šaputanja ima lipo da se nacrtaš tj. teleportiraš ode i da te vidin uživo, onako mislin zapravo. Je… ti virtualu. Uživo je uživo. A onda ima da se porazbacaš po meni ka po letećen sagu. Ja ću letit, a ti me vataj i ne puštaj.

Ako ne misliš prosut baren 1000 poljubaca ne triba ti ni gorit benzina do mene. I znaš, smiš mi i mrsit kosu, masirat me od glave do pete, ljubit isto tako, i oprat noge (ko smrde, ko ne smrde) i sa menon ležat u moru onako kako se Vranjo i Mela izležavaju skloupčani u jedno… I moreš mi pričat viceve i zgode i nezgode i svašta nešto lipoga da radimo. Eto pade mi na pamet mogli bi jopet piti onog našeg dobrog crnjaka, opet razvalit kolina i jopet blesat po plaži u gluvo doba noći. A ne bi baš imala ništa protiv i da ti nešto skuvaš. Je… kuvara koji nije ništa skuva.

Eeeeeeeeee sada kada si se malo uzobiljija i kada si sazna sve o meni red je da i ja znan neke stvari o tebi. Pa lipo evo tebi spisak, da ga proučiš i dobro se pripremiš, jer kad te ja zbombardiran s pitanjima da se znaš snać. Vidiš, nisan ja ni tako loša učiteljica.
Daklen da počnemo:

- jesil ti za revoluciju ili evoluciju ili neku drugu soluciju
- oćeš li mi oprat te noge il nećeš
- oćeš li me pustit da pobidin u briškuli
- koliko me voliš (ako je malo naje… si)
- misliš li ti mene odvest na sladoled, ples il nešto slično ka bacanje kamena sa ramena (tu san ti prejaka, nemoš me pobidit)
- moreš li ti smirit ovo moje ludilo

Eto dragi Vrano, ja san ti jutros počela pisat jedno onako otužno pisamce koje se rasteglo ko glista, a suze se u oku samo šta nisu zakotrljale. I eto, malo je falilo da ga objelodanin, kadli srićon san morala poć delat i pismo osta tako nezgotovljeno. I ondak si ja mislin, ma nije to prava Mela. Vrime je da Vranjo sazna s kojin vragon ima posla.

Ako ne dobijen svaki dan stodvajs poruka ja ću ti biti tužna. A tužne žene nisu baš lipe i nisu baš zanimljive i nije in ni do čega. A odje.. Vranju dok kažeš keks.

Nije ovo ucjena, bože sačuvaj. Ovo ti je Vranjo RE VO LU CI JA. E nije ni Lucija, nego Mela, Mela…

Pa si ti sad lipo misli šta ti je činiti!!!

Voli te tvoja Mela!

26.08.2019. u 18:26 | 38 Komentara | Print | # | ^

govori mi


tiho
da ne poremetimo
tišinu
u nama
koja prosipa
poeziju

govori mi
nježno
da rastem u sebi
sa sobom
u tebi

govori mi
o ljubavi
govori
o nama

govori
očima
dodirima
poljupcima…

govori mi
da mogu
biti sama
bez tebe
i dočekati
sjedinjenje

govori mi
jezikom
koji samo ja
razumijem

govori
samo govori
govorom ljubavi

xxx

plešem
tango
flameco
ča ča ča

stihovima
zavodim
samu sebe

plešem
po tastaturi
po sjećanjima
po tebi

ti me gledaš
čudiš se

raduj se

gitara
dirigira
tempo
kastanjete
zovu na
divlji ples

plešem
divlje
zanosno
strasno

riječi poskakuju
riječi pjevaju

grlim te njima…

nikom
te ne dam
jedini

xxx

znam
ti si taj

i ako zaboraviš
što zaboraviti ne smiješ
i rasužiš me do boli

i ako mi ne kažeš
Dobro jutro
Laku noć

ti si taj
jer sam te izabrala
i isklest ću te
baš po mojem guštu

xxx

u tebi
cvjeta moje cvijeće
zore se rumene
crvenim plamenom
ljubavnog zova

u meni
budiš najdivnije
najsnažnije

u nama
rađa se ljubav

xxx

moram
obuzdati
snagu
vrelog
ti daha
na mojim
usnama

moram
stišati
oluju
kojom me
slatko mučiš

moram
se dozvati
k sebi
jer me strah
ove prevelike
ljubavi

xxx

u tvojem krilu
smirena
žmirim
vjetrovi me
ni okrznuti
ne mogu

xxx

povedi me
lahorom mekim
na onaj prvi oblak
želim
promatrati
zalazak
s visine

i na onaj drugi oblak
da vidim
sinje more

i na onaj treći
da brodim nebom

povedi me
putem
uzdaha

xxx

nemoj da te zbunim
ne daj da te okrenem
u smjeru koji ti to nisi

ti moraš biti
baš to što jesi

ti moraš biti ti
koji me voli
i ništa više

xxx

kad ćeš doći
zar je to uopće bitno
kad znam da si tu

joj
ne slušaj me
dođi
što prije

xxx

ne daj mi da laprdam
da te volim
jer te riječi
se ne smiju
olako izgovarati

ne daj mi da se opijam tobom
da ne padnem pijana
u bezdan ljubavi

ma sve mi daj
nemoj me sputavati
al nemoj ni za mnom zaostajati
xxx







24.08.2019. u 10:40 | 10 Komentara | Print | # | ^

pitam se


osjećaš li
slutiš li
znaš li
koliko…

22.08.2019. u 23:39 | 13 Komentara | Print | # | ^

utješi me

Gubim te ???

a nisam,
te ni imala
onako kako želim

sjećam se
volim
oživljavam
nezaboravno veče
najljepše veče
mojeg života

to je moj smjer
moja putanja
zvijezda vodilica

znaš li
koliko boli
kad gubiš

ma ne gubim te
samo se bojim


xxx


da sam ja
tvoja
izabranica

ne bi bilo kraja
veselju
iznenađenjima

ti
prolaznik
koji me promatra

ti
vojnik
koji me brani

što si

Bože
zašto ti ne vjerujem

intuicija
što li
il moja bujna mašta

il nagomilane laži
svih koji me lagahu
bremenski vučem
godinama

laži koje
ne daju mi da
vjerujem
tebi


xxx


razbit ću ovaj stih
razbit
tako mi boga

da mogu da sanjam

a stih me guši

razbit ću ga
u slova koja
ništa ne znače

razbit ću ovaj stih
ako te izgubim


xxx


pusti me da plačem
najdraži
bijaše vrijeme
kad suze su presahle
i radujem im se sada
da me osnaže

potok žubori
slanim sluzama
vrijeme je
da očistim dušu
opranih očiju
progledam u svitaje

pusti me da plačem
u tvojem zagrljaju
jer više
ne mogu
sama
plakati


xxx


ljubim
ljubav
ljepotom
ljubavnice
Ljubilice

ljubim
ljubav
ljubljeni
ljubavniče

ljubim
ljubav
ljubljeni
Ljubaču


xxx


ako ti nemaš potrebu
da me razveseliš
onda ti nisi taj

otiđi od mene
što prije
što dalje
dok se ljubav ne razbukta


xxx

evo
već sam dobro
oprana suzama

evo
već ti osmijeh
bacam u naručje

evo
tu sam
vesela
samo za tebe


22.08.2019. u 09:41 | 12 Komentara | Print | # | ^

Ko koga iskorištava???

Kad san bila mala moj ujak iz Poreča stalno je dolazija u Dalmaciju dovlačeći svoje dvoje dice. Spavalo se i po podu, al ništa nije bija problem, jer rođake san volila jako. Taj isti ujak dovlačijo je nas 5, 6 kod sebe na teret njegovim ženama. Prvoj je to valjda dopizdilo pa su se razveli, a druga nan je kad god je stigla dala do znanja da smo nepoželjni, naravno onda kad ujko nije bijo blizu. I dan danas nas mrzi. Pomalo je i razumin. Ja bi dobila slom živaca da po cile dane nakuvavan i peren za vojskon koja odlazi na more i s mora dolazi na ručkove i večere.

Zbog učetalog druženja i igranja ja svoju rodicu i rođaka volin ka sestru i brata, a ujak mi je jako pri srcu. Koliko god njegovin ženama nije bilo pravo učinija je pravu stvar.

Eto, tako ja večeras umisto da buden sa svojin Vranjon, nisan, jer njemu je došla rodbina kojoj triba nakuvavat i triba i ugostit. I eto, ja, nisan ljuta ka pas, a mogla bi bit, jer eto razumin da je rodbina važna i da joj se triba posvetit. Meni samo nije drago, ako je taj moj Vranjo, dobar ka kruv, a valjda je, da ga ta ista rodbina ne ulovi u svoju mašinu i razapne ka Isusa na križu. Je da bi ja volila da san mu preča, al još ga eto nisan smutila toliko, al sad ću ja, samo šta nisan.

Meni je bila mama ode skoro 2 miseca i dobila san mlade. Ošla je i lakše se diše. Je… šta ta žena voli naređivat, ko da je na me.

Daklen pitanje s početka posta: Ko koga iskorištava vi rodbinu ili rodbina vas ili pak niko nikoga??? Jednostavno volite se i gotovo.


16.08.2019. u 20:29 | 41 Komentara | Print | # | ^

reci mi

reci mi

malo prije
kad da ti dođem
da radujem se
unaprijed
dan više, dva
i budem
ustreptala
tako bacam osmijehe
danima
kad prijateljica kaže:
- Opet si odlutala.

xxx

šćućurit ću se
u zagrljaj ti leći
i brojati tiho
da vrijeme ne odleti

xxx

jesam li ti već rekla
ma jesam sigurno
trabunjajući
u bunilu
žarkom

„možeš biti
sve
što željeh godinama“
jesam li ti to rekla

ili sam ti samo rekla
da si mi drag, predrag

jesam li ti rekla
onako sva smantana od tebe
da si mi jutarnja sreća
noćna misao
vedar dan
i polet

jesam li ti rekla

ako nisam, kažem ti
sad:

- Ljubim te, ljubim, ljubim…
- I ne mislim prestati.

13.08.2019. u 07:23 | 15 Komentara | Print | # | ^

previranja

preda mnom prazan Wordov dokument
čist i bijel ko sveti sakrament
ispisujem ga životom svojim
pomalo se budućnosti bojim

hoće li stranica dokumenta tog
biti ispisana osmijehom lica mog
hoće li ove rime tango zaplesati
hoćeš li me uvijek svojom zvati

preda mnom stranica polako se piše
na kojoj šapućem tiho, najtiše
ruka koja prebire po tastaturi
piše mi: "Mela uspori, ne žuri!"

xxx

Egoista

nestrpljiva ja
želi te ukrast
tebi od tebe
da razvedri
sebe

xxx

napisat ću ti najsmješniju pjesmu
u kojoj ćemo vrištati od smijeha
kleberit se glupostima
zakocenit
dogodovštinama

suze će nam vrcati
trbusi će pucati
smijat ćemo se smijat
smijehom opijat

kuharica ja
ljubav začinjam
presavijanjem
i smijanjem
smijanjem
smijanjem

xxx

svako toliko
zapljusne me val tuge
da možda
uz mene ljubiš druge

pobjegnem tad u kutak svojeg nespokoja
u kojem ostajem sva svoja i za nevremena
dostojanstveno odlazim, bez osvete
i delitam te za sva vremena

xxx

naposlijetku
ostajem
ona
koja
voli:

i kad se ne voli
i kad suza suzu goni
i kad boli

naposljetku
ostajem
ona
koja
voli
tebe

tebe
koji
voliš
samo
mene

xxx

ti,
koji šetaš mojim pjesmama
veseliš se mojim uzdasima
bodriš me svojim šalama
smiješ se mojim manama

ti,
ti si taj
kojem sam pjesmu skladala
kojeg sam prije 30 godina naslikala
kojem dajem cijelu sebe
poštena trampa za cijelog tebe

xxx

proročica

proričem nam ljubav slatku
romantičnu večer uz pečenu patku

da nas „urazumi“ , zrnce papra
da ne budemo „neslani“, šaka soli
da si „mirišemo“, žličica cimeta

kuhar si vrsni
ja to znam
al ljubav svoju
neću
na pladnju
da ti dam

tko će koga „skuhati“
pitanje je sad
ti vrsni kuhar
ja "amaterka"


xxx

ja tvoj opijum
ti moj morfij
drogiramo se
„bože nam oprosti“

xxx

rijetko se viđamo…
lako bih se, vrlo lako
mogla ohladiti
i drugim Vranjom
život zasladiti

već davno rekog
nećeš me dobiti
čežnjom za tobom
polagano ćeš me od sebe odbiti

želim te blizu
da te ljubim
budeš li dalek
znaj da te ne ljubim

xxx

strategija ljubavi

zaskočiš iza ćoška
smantaš u dva skoka
i ljubiš dugo, dugo, dugo

xxx

kad se sretnemo
sva san ti pogubljena
u to malo sati
želim svašta:

biti zaljubljena
biti obljubljena
biti izgubljena
i romantična
i vesela
i poletna
i smiješna

kad se sretnemo
malo mi je već unaprijed
želim zaskočiti vrijeme
da te zadržim
još
malo

još
samo
malo

xxx

sudbinu
krojimo
sami
zapamti to
ti moja
sudbino

xxx

dođi mi
dođi
da te ljubim
da za tobom
glavu gubim
da te obljubim

jer dosta mi nije
ovo sunce tvoje
koje me grije

dođi mi
nedostaju mi
sati
u tvom krilu skrita

dođi mi
dođi mi
ne želim da te pitam
ne želim da te molim
želim da to želiš

želim da me iznenađenjem
razveseliš
xxx










11.08.2019. u 08:47 | 21 Komentara | Print | # | ^

ko je Vranjo



to je ljudina prava
mene voli i budan i kad spava
jebe mu se šta Mađarska mora nema
ja san njegova omiljena tema

kolina ga sada malo bole
jer se ljubi sa mnom uz kamenito more
dušek nan izdušija, u pičku materinu
a pojija je cilu moju tunjevinu

Vranjo, Vranjo na putu si da budeš legenda
al kad se sve dobro sagleda
još me moraš zavoditi
još mi moraš ljubav nuditi

ljubavlju me nježno zaogrni
i kad puše i kad vani grmi
tepaj mi onako kako znaš
ne boj se sebe da mi daš

sama sebi velika san zagonetka
a u biti, jednostavna pjesma, odgonetka
riči pisme meni su ti jako važne
i melodija, i ritam uz tvoje ruke snažne

Vranjo, Vranjo tek kad za mnom glavu izgubiš
moćeš da me u cjelosti ljubiš

gluplju pismu napisala nisan
zbog tebe ja ne znan di san
a drag si mi od od palca do krajnika
izabrah te za osobnog tajnika

pa ti misli što ti je činiti
kojin ćeš me čarima opčiniti

ko je Vranjo
sad je jasno svima
on me voli
i kad rima ne štima



1. ap load

samo za Bičvicu



TUŠT

jutarnji doručak dok mama ne donese spizu

Biće još ap loada. Jel se to tako kaže???


2. ap load


Kruv ala mama i kruv ala Mela

Daklen pošto je Vranjo kuvar i ja moran znat nešto skuvat. Je... ga. I onak kažen ja materi da bi ja danas mislila kruv. I reče ona da je to super. Tako ona divanila, a ja mislila.



Daklen prvo morate imat, il se kaže jemat, jednu plastičnu terinu, malo veću tj. guledu (tako se u Istri kaže). Ajme rečenice, sjedi (1). Eeeeeeee, kako bi reka Kupus, ta terina tj. guleda je inače multipraktik, u njoj se toćaju noge, pere roba, prinaša zemlja i da ne nabrajan. U nju se saspe odokativno brašna, ovisi koliki kruv želiš. Mi ništa nismo mirile. Prvo nikako ne smite zaboravit dobro oprat tu terinu.




Daklen u terinu triba metit puno bilog glatkog brašna i odokativno ostali vrsta. Onog zadnjeg najmanje. Nemem pojma zašto. Nisan ja znala da se najbolje misi sa više vrsta brašna. Da je taj kruv najzdraviji, mislin zdraviji od ovi zaleđeni sa raznoraznim aditivima koje bi ja nazvala kur... to san znala. Ja mislin da je urednik već požalija šta me unaprid metnija za blog dana. Hahahahahaha



Kad se sve to lipo žlicon izmiša napravi se mala škulja, oliti buža i u nju se vrže 3 čajne žličice germe tj. kvasca i lipo doda voda i malo se izmiša s ton mlakon vodon. Onak se kružnin pokretima polagano miša ta voda s ostatkom brašna. Voda se dodaje, kruži se kruži, i učas se sve umisi. Nama bilo malo otvrđe pa smo dodale još vode. Ajme šta je lipo bilo misit.


I kruv je triba poć na dizanje i to vani na sunce. Nisan ja bidna znala da se na suncu učas digne. Ova moja stara me ništa naučila nije.
Kad se kruv 1. put lipo diga tribalo ga je primisit i odvojit u 2 dila. Jedan će bit, ala mama, a jedan ala ja. Eto meni plao na pamet da napravin hrvatski pleter i to onaj najjednostavniji.

Pa opet misi, pa opet se diži. I nakon 100 godina ispalo nešto. Mama je morala 2 puta umišat prste, jer ne bi ona bila ona da i ne umiša, pa san joj dala da malo poravnava i ukrasi veliki kruv.













Dok se kruv ala mama peka, moj se bidan još diza, skoro prikipija, al je zato ispa mekan, mmmmmmmm. Oba kruva napravila san ja, da se zna i rodbina kaže "nikad bolji". Kruv se podilija, a ja peren ruke i mislin koji ću pleter napravit kad buden ponovno mislila.

Ej da, ja san moj pleter kad san ga izvadila namazala maslinovin uljen jer je bidan bija blid ka krpa. A pekla san ga 30 min na 180 stupnjeva. Mama svoj na 200.

POUKA: "šta bolje misiš, bolje se i diže".


Ajme majko kad ovo pročita naša Ani su četiri pištolja. Bi će paljbe.

Sve vas pozdravlja tajna agentica gušterica koja se sunčala točno u podne usrid njenog cvića.




P.S. V ja mislin da se moja gušterica zaljubila u tvojeg Patka. Oćemo li in to dozvolit il zabranit???

Molin lektore da zaobiđu ovaj post.

09.08.2019. u 07:28 | 21 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2019 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2023 (2)
Srpanj 2023 (2)
Lipanj 2023 (5)
Svibanj 2023 (2)
Travanj 2023 (2)
Veljača 2023 (1)
Siječanj 2023 (1)
Prosinac 2022 (3)
Studeni 2022 (1)
Listopad 2022 (1)
Rujan 2022 (3)
Srpanj 2022 (2)
Lipanj 2022 (3)
Travanj 2022 (1)
Ožujak 2022 (1)
Rujan 2021 (2)
Kolovoz 2021 (2)
Srpanj 2021 (2)
Lipanj 2021 (1)
Ožujak 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Prosinac 2020 (4)
Studeni 2020 (3)
Listopad 2020 (4)
Rujan 2020 (5)
Kolovoz 2020 (4)
Srpanj 2020 (10)
Lipanj 2020 (2)
Svibanj 2020 (4)
Travanj 2020 (17)
Ožujak 2020 (8)
Veljača 2020 (2)
Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (4)
Studeni 2019 (12)
Listopad 2019 (13)
Rujan 2019 (10)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (10)
Lipanj 2019 (4)
Svibanj 2019 (1)
Travanj 2019 (3)
Ožujak 2019 (5)
Veljača 2019 (9)
Siječanj 2019 (5)
Prosinac 2018 (2)
Studeni 2018 (8)
Listopad 2018 (15)

Opis bloga

VATRENI POZDRAVLJAJU SVOJE NAVIJAČE izvor fotografije Freš
samo za franju
najljepsezelje1@hotmail.com



a bilo vas je tu...