Bogatstvo našeg jezika

Idemo se opet poigrati da vidimo kako ćete sve odgovoriti na pitanja:

Kako si? Kako ti je?

30.01.2019. u 13:08 | 22 Komentara | Print | # | ^

za rat spremna

Prvo smo Zvonka i ja poharale Dalmaciju i ja san zagladila veliki prst velikoga Grgura i ne sićan se šta san zaželila. Biće kakve dobre ćevape u lepinji. Ko to more znat?



A onda se biće veliki Grgur meni smilova pa prominija želju da zaratujen s kilama i napokon ne buden "ka od brda odvaljena". Pa san eto krenila sa svin naoružanjen, šlaufima i šaržeron i to odma na prvu crtu bojišnice. U rov. Vikala san iz sveg glasa: "Doli salo! Doli šlaufi!

Prija misec dana, ono kad je bila Zvonka, imale smo fotosešn.



I jas zaključila kako čisto dobro rat napriduje i da mogu ist. Pa smo rudarski ja i Zvonka potaracale sve ono šta je bilo na stolu i u frižideru i odma je na ratištu nastalo opsadno stanje. Neprjatelj me je opet napa šlaufima i jastucima, zaokružija crtu bojišnice do stanja uzbune.

Navukla san ratničke rukavice i krenila jopet u boj. Dosta je bilo cile-mile, vamte-namte.




Nije lito pa ne iđen po birtijama navijat, pa eto tako ne mogu tako ratovat sa salom, al ako triba jopet ću napravit slavljeničku tortu i izist ću je sama.





Naprid naši, nek se praši!!!


Go, go, go Kauboji !

17.01.2019. u 19:26 | 21 Komentara | Print | # | ^

Voli me

U meni se rađa nježnost za tebe
dok ti predajem cijelu sebe
Ljubi me i ljubit ću te koliko treba
odvest ću te do zvijezda, do neba

Pokazat ću ti kako voli žena
koja želi od tebe biti obljubljena
Volim te već sad, svaki tren više
šaptat ću ti gasno, strasno i najtiše

Vrati mi vjeru u snagu ljubavi
Voli me onako kako ja tebe ljubim

13.01.2019. u 13:08 | 14 Komentara | Print | # | ^

virtualne ljubavi

Skidanje kilograma počelo je ovo ljeto za mene za vrime nogometnog prvenstva: navijanje, skakanje, plesanje, pjevanje, pisanje postova kao podrška našim "kockastima"... Izgubila sam nekoliko kilograma, ne puno, al dovoljno da osjetim potrebu da nastavim biti euforična.

Euforija na mene djeluje odlično, nit sam gladna, niti žedna. Lebdim, puna san energije, optimistična, vesela, radišna, poletna... Freš me je opomenija da pazim s drogama. Hormoni su to, triba i kontrolirati.

Jedna mi je ptičica rekla da se javim na jednu spajalicu i da eto probam ubiti vrime dopisujući se, a možda i upoznam nekoga ko mi može biti partner za moje sate smijanja, plesanja po kući, nešetanja, vježbanja u teratni, plivanje... što god.

Moj prvi lanjski doticaj sa tim virtualnim svijetom lani se neslavno završio. Taman što sam se ulogirala na stranicu neki tipos mi je napisao "Mazo." Zgrozila sam se. Zazvala ptičicu sva prestravljena i pitala kako da se odlogiram, da pobjegnem. I bila sam izbjeglica godinu dana.

A onda ljetos opet sam se ulogirala i naravno zatelebala u sliku neznanca koji tvrdi da je singl, sritno rastavljen... Skladatelj, glazbenik - bila sam varena i pečena. Taman za mene. Daleko je i naše dopisivanje navlačio je ka virtualnom seksu. Prvo san se snebivala, a onda pošto sam maštovita, priredila sam mu iznenađenje s nekoliko pričica. Kad je zatražio intimnu fotku rekla sam "Baj, baj."

U toj virtualnoj "ljubavi" izgubila sam još nekoliko kilograma.

Svatila san da triban nekog bliže. I lajkala jednog bliže. I taman kad sam se smrtno zaljubila, u nekog ko me tija i uživo vidit i podario mi jedno nesvakidašnje romantično veče i plivanje i kad san umislila da je to Vranjo, tip me je razočarao. S njim sam češće bila tužna, nego sritna. Javio se, pa ne bi javio, obećao da će doći, pa ne bi došao, bio na spajalici i ne bi se javio... Svatila san da san jedna od mnogih i da ja to ne želin biti. Dobio je i pisme, moje poljupce, al nije mene.

A da je tio mogla san biti njegova robinja.

I u toj virtualnoj ljubavi izgubila san nekoliko kiograma.

A onda san okrenula rulet i izabrala jednog koji je opet daleko. Tek tako da se dopisujen, da ubijen dokolicu. Od početka tvrdi da nije problem daljina, no ja znan da se taj ne bude pojavio. Ko zna možda me i iznenadi iako ne vidin neku budućnost u tome. No dok god me zasmijava, veseli, dok god se čujemo priko vibera i uživo, dok god interes traje, neka traje. Daljina pomalo čini svoje i interes jenjava.

I u toj virtualnoj vezi izgubila san nekoliko kilograma.

Trenutno sam malo daun, euforija prestaje i ja ponovno poput feniksa tražim novi način da održim euforiju, padanje kilograma. Teretana se pokazala kao izvrstan način da se ponovno ne počnem debljat. A ako ni to ne pomogne, idemo na novu virtualnu ljubav. Nemaš nikakvih obaveza, nemaš problema, porukice lete i svaka te strefi hormonom serotonina.

Poanta svega je jasna. Odlučila san ponovno biti vitka.

Neki se virtualno upoznaju zbog traženja životnog suputnika, partnera, neki zbog druženja i seksa, neki zbog dosade... Tražim i ja ljubav, al eto meni ispade da tako najbolje mršavim.



Ni u snu nisan mogla sanjati da je moj Vranjo vječni virtualni lik i da ću morati igrati njegovu igru. Naravno po mojin pravilima.

Glavni likovi u ovoj priči su Mela i Vranjo, sve ostalo su spamovi i virusi!!!



pusa za Vranju

08.01.2019. u 00:19 | 21 Komentara | Print | # | ^

Rat je završija

Pridajte oružje u oružarnicu. Pazite sa rukovanjem bojinih otrova. Atomske oralne glave ne dirajte!!!

Pametniji popušta.


Rat je završija!!!

Vrhovna zapovjednica Mela

P.S. Samo mi nemojte reći da nisan u toku, da se poravim pametna, da nisan više revolucionarka ili nedaj bože vrhovna zapovjednica.



SRETNU I MIRNU NOVU GODINU

05.01.2019. u 18:03 | 18 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2019 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2023 (2)
Srpanj 2023 (2)
Lipanj 2023 (5)
Svibanj 2023 (2)
Travanj 2023 (2)
Veljača 2023 (1)
Siječanj 2023 (1)
Prosinac 2022 (3)
Studeni 2022 (1)
Listopad 2022 (1)
Rujan 2022 (3)
Srpanj 2022 (2)
Lipanj 2022 (3)
Travanj 2022 (1)
Ožujak 2022 (1)
Rujan 2021 (2)
Kolovoz 2021 (2)
Srpanj 2021 (2)
Lipanj 2021 (1)
Ožujak 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Prosinac 2020 (4)
Studeni 2020 (3)
Listopad 2020 (4)
Rujan 2020 (5)
Kolovoz 2020 (4)
Srpanj 2020 (10)
Lipanj 2020 (2)
Svibanj 2020 (4)
Travanj 2020 (17)
Ožujak 2020 (8)
Veljača 2020 (2)
Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (4)
Studeni 2019 (12)
Listopad 2019 (13)
Rujan 2019 (10)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (10)
Lipanj 2019 (4)
Svibanj 2019 (1)
Travanj 2019 (3)
Ožujak 2019 (5)
Veljača 2019 (9)
Siječanj 2019 (5)
Prosinac 2018 (2)
Studeni 2018 (8)
Listopad 2018 (15)

Opis bloga

VATRENI POZDRAVLJAJU SVOJE NAVIJAČE izvor fotografije Freš
samo za franju
najljepsezelje1@hotmail.com



a bilo vas je tu...