AnaM nešto novo nešto staro

15.06.2010., utorak

Apoteka

Farmaceutkinja...
Da li ste primetili kako izgledaju?
Obavezno su plavuše (nije pod “moralno” prirodne), našminkane pomalo srednjevekovno, kosu stalno zabacuju i dodiruju rukama, valjda da provere da li im je još na glavi. Na prstima imaju nokte kao i sav ostali svet, ali su njihovi više nalik nekim kandjama, ofarbane svim duginim bojama. Stalno se zagledaju u onim zrcala, dive se same sebi.
Kad ih nešto pitaš, pogledaju onako odozgo, kao kakav si ti prostak, i postave ti takva pitanja, pred svim onim ljudima, da propadneš u zemlju, još očekuju da im i odgovoriš. Radoznala sam kako bi se osećala da njih tako nešto pitaš.
E takvoj jednoj, udje jučer neki čovek u apoteku
-Dajte mi ono za vikend.
-Koje ono?
-Ono...kad...ma ono, prija ga, bija ga, ma ne, vija ga... vijagru, dreknu on sav srećan što se setio imena.
-Koju jačinu želite?
-Ne treba to meni, to je za prijatelja.
-Svejedno, za koga je, jača srednja, slabija???
-Ma slabiju, jača mi treba kad radim.
Izvadi ti ona i jaču i slabiju, podiže upitno oči
-Još nešto?
-Da, daj mi i žensku viagru i da mi objasniš kako se koristi... tačno.. .ne razumem se, pa da ne pogrešim, mislim, moj prijatelj...
Apotekarica, poče objašnjavati... aplikacija
-Šta je to? Aplikacija? Može li manje stručno objašnjenje?
Objašnjava ona, objašnjava, više ne dodiruje ni kosu, maše rukama, jedva čovek ukapira, a samo što mu nije nacrtala, ali ne ume da crta, pa ne može. Više ga i ne pita treba li još nešto, jedeva čeka da ga se rešii, ali sad on sam traži.
-I molim vas neki šeširić
-Kakav šeširić? Sad već malo opreznije pita ona
-Kako kakav? Zna se. Treba mi durex.
-Koji?
-Šta koji, objasnite mi, zar ima razlike??
Izvadi ti ona ravno deset raznih, a svaki druge boje. On čeka, ne mrda šta će kud će, poče...
-Imate zeleni, žućkasti, ružičasti, narandjasti, crni, sivi, zeleni, bordo, plavi, ljubičasti.
-I?
-Što i?
Pa kakva je razlika, znate, ja sam ti daltonist... meni svi isto izgledaju... kako koji deluje??
-Ovaj je tanki, ovaj ima duplu zaštitu, ovaj je rebrasti, ovaj ima ukus voća, ovaj ima produžno uživanje, ovaj izaziva nežno golicanje...
-Ček`, ček`kakvo golicanje? I šta ima da uživa?? Ko uživa??? Kakvo voće sad, šta to pričate???
-Hoćete li kupiti, ili ste došli zafrkavati me? Iznervira se farmaceutkinja.
-Još od viagre, još od vijagre... kolegice, sad me je jedan udavio sa sličnim pitanjima, pa da vidim kako drugi reaguju.....


- 12:40 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Ožujak 2012 (2)
Veljača 2012 (6)
Siječanj 2012 (3)
Prosinac 2011 (5)
Studeni 2011 (4)
Rujan 2011 (5)
Kolovoz 2011 (4)
Lipanj 2011 (2)
Svibanj 2011 (4)
Travanj 2011 (7)
Ožujak 2011 (11)
Veljača 2011 (10)
Siječanj 2011 (4)
Prosinac 2010 (3)
Studeni 2010 (3)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (5)
Kolovoz 2010 (5)
Srpanj 2010 (8)
Lipanj 2010 (14)
Svibanj 2010 (21)
Travanj 2010 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi