srijeda, 26.11.2008.

kad smo u svađi, znaš kako da me boliš;
il se praviš lud; il za oprost moliš;
ma, možeš reći sve, možeš bilo što;
al, nemoj reći ; ne, nemoj reći da me voliš...

by: Iris


I wanna go to bed
With arms around me
But wake up on my own
Pretend
That I'm still sleeping
Til' you go home

Oh
I can't look at you
This morning
I should probably have a sign
That says
'Leave right now or quicker'
You've overstayed your time

If I don't believe in love
Nothing will last for me
If I don't believe in love
Nothing is safe for me
When I don't believe in love
You're too close to me
And that's why
You have to leave

Maybe I slept peaceful
On your shoulder
Your arm warm around my side
But it's different now
It's morning
And I can't face your smile

The second that I feel
Your safe hands
Reaching out for mine
I slip away and out of sight
You've ovestayed your time

If I don't believe in love
Nothing is good for me
If I don't believe in love
Nothing will last for me
When I don't believe in love
Nothing is new for me
Nothing is wrong for me
And nothing is real for me

When I don't believe in love
Why do you care for me?
When I don't believe in love
Nothing is real for me
If I don't believe in love
You're getting to close to me
And that's why you have to leave
And that's why you have to leave

If I don't believe in love
If I don't believe in love
If I don't believe in love
Nothing is left for me
If I don't believe in love
You're too good for me

| 18:22 | Komentari (2) | Isprintaj | #

petak, 21.11.2008.

...jer on voli mačke, a Lopta voli pse

nije bez vraga napravljena razlika između ljudi koji vole pse i onih koji vole mace. neki ljudi jednako vole i jedne i druge i imaju ih kao ljubimce.a ipak razlike među tim četveronožnim čupavcima su preočite da bi ih se ignoriralo. ne mogu reći da ne volim mace, ali ono što tražim u ljubimcu našla sam u psu.

mace su :

mazne
umiljate
pažljive
spretne
tihe
čiste
samostalne
dovoljne same sebi
vrlo lukave
vežu se za dom, a ne toliko za ljude
ne mogu se dobro istrenirati
zlopamtila su
one nemaju vlasnike, one imaju sluge


psi su :

mazni
dragi
inteligentni
čisti
šlampasti
u večini slučajeva ovisni o društvu
gledaju nas kao bogove i daju nam bezuvjetnu ljubav
mogu se istrenirati
nisu zlopamtila
oni imaju vlasnike ( a ne sluge )


neke stvari nikada neće štimati - jer on više voli mace , a ja više volim pse.

| 14:05 | Komentari (4) | Isprintaj | #

utorak, 18.11.2008.

Loptina druga strana kovanice; drugi dio


Pogleda se u ogledalo i tad primijeti mene. Neki strah ej bio u zraku. Promatrao me s čuđenjem mogla sam vidjeti tisuće upitnika koji kao baloni sapunice izlaze iz njegove glave. Ipak, pristojno me pitao:
„Zašto sjediš na zapišanim pločicama, odi sjesti za naš stol“, nisam znala što da mu odgovorim na to. Zapravo, duša mi je još vrištala, ali ovaj momak nije zavrijedio takvo ponašanje. Nisam znala ništa o njemu , ali način na koji mu košulja ocrtava ramena podsjetio me na mog starijeg brata, koji je uvijek bio zaštitnički nastrojen prema meni.
Ustala sam i pokušala malo srediti nered na sebi. Zagasila sam mobitel i spremala ga u džep.
Moram mu nekako zahvaliti, ali moje riječi su još preslabe da izađu iz usta van. Zagrlila sam ga. Bio je sav topao. Vidjela sam da me odmjerava u zrcalu. Ti muški! Nikako da smire porive. No, neću mu zamjeriti , činio se kulturan i drag.
Predložio je da izađemo iz wca i jednu ruku položio na moje lopatice, dok je drugom otvorio vrata kao pravi kavalir. Da me bar prisnije zagrlio u slučaju da je moja budala još uvijek u blizini. Tek tad sam primijetila mali znak dečkića koji piški na ulaznim vratima ovog wca. Od stresa ranije nisam ni znala da sam ušla u muški wc. Pisoare nisam ni primijetila.
Primicali smo se jednom stolu gdje je neki momak pričao s djelatnicom. Uskoro je ona otišla,a mi sjeli.

| 09:57 | Komentari (0) | Isprintaj | #

nedjelja, 09.11.2008.

Bolja od Lopte


jedna pjesma koju danima s razlogom slušam

Boljeg za sebe

Polij me benzinom
Prije nego odeš sa šibicom u ruci
Još jednom me zagrli
Pa skini acetonom
Svaki moj trag sa sebe
Mi pucamo kao nokti
Mi se lomimo kao staklo

Boljeg za sebe
Nađi boljeg za sebe
Ovakav kakav jesam
Za ništa ne koristim

Isperi me zauvijek
Detrđentom i vodom
Okreni na 90
Ma , nemoj čitati upute
I pusti da otečem
Da se pretvorim u nevažno
Ovakav kakav jesam
Za ništa ne koristim

Boljeg za sebe
Nađi boljeg za sebe
Ovakav kakav jesam
Za ništa ne koristim

I skini acetonom
Svaki moj trag sa sebe
Mi pucamo kao nokti
Mi se lomimo kao staklo

Boljeg za sebe
Nađi boljeg za sebe
Ovakav kakav jesam
Za ništa ne koristim

by: Vatra

| 16:04 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.